بی خیال هزینۀ پیک؛ ارسال سفارشات بورسیکا رایگانه

فروشگاه اینترنتی بورسیکا یکی از سایت‌های موفق و قابل اعتماد در زمینه خرید و فروش کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، دستگاه های لیزر خانگی از جمله لیزر تریا، مبلمان اداری، انواع و اقسام لوازم فرهنگی و بسیاری از کالاهای دیگر است که توانسته در سومین سالگرد افتتاح خود این موفقیت بزرگ را جشن بگیرد و سهم بیشتری از بازار را بدست آورد.

آنچه بورسیکا را به یک سایت قابل اعتماد و موفق تبدیل کرده است؛ ارج نهادن به مشتری است. شما می‌توانید با امنیت کامل به مقایسه، انتخاب و خرید اینترنتی کالاهای متنوع در این وب‌سایت بپردازید و درنهایت یک خرید موفق داشته باشید. همچنین می‌توانید در مورد انواع محصولات، نحوه استفاده از آن‌ها، محصولات مشابه و… اطلاعاتی کسب کنید و سپس با مشورت کارمندان خدمات پس از فروش خرید دقیق‎تری انجام دهید. همه این کارها انجام می‌شود تا مشتری از خرید خود راضی باشد.

گام‌های موفقیت یک فروشگاه اینترنتی در فضای کسب‌وکار ایرانی را این‌گونه می‌توان آغاز کرد که گام اول موفقیت شناخت نیازهای مشتریان و احترام به این خواسته‌ها است. همیشه باید به این موضوع فکر کنیم که چطوری میتوانیم نیاز مشتری را پیدا کنیم و محصول ما چطور می‌تواند آنها را برطرف کند. با توجه به اینکه در هر بازاری قیمت و کیفیت یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود؛ بورسیکا توانسته است با تضمین اصالت کالاهایش، آن‌ها را از منابع اصلی و باقیمت واقعی تهیه کند.

استخدام و به‌کارگیری نیروهای متخصص در بخش‌های متنوع این فروشگاه اینترنتی، گام دوم موفقیت آن به‌حساب می‌آید. این نیروهای متخصص، در رابطه با تمام محصولات اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا مشتری با دیدی بازتری اقدام به خرید نماید. همچنین مناسب‌ترین خدمات را در تمام مراحل تأمین کالا، فروش و خدمات پس از فروش (از طریق پاسخگویی توأم با احترام و پیگیری) به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از این طریق یک تجربۀ خوب خرید را به‌صورت واقعی و ملموس عینیت می‌بخشند.

درنهایت گام سوم آن که در آستانۀ سومین سال فعالیت دورۀ جدید بورسیکا آن را به نقطه عطفی برای فروشگاه‌های اینترنتی ایران تبدیل کرده است، ارسال رایگان سفارشات است. بورسیکا با شعار «بی‌خیال هزینۀ پیک» ارسال تمامی سفارشات را به هرجای ایران رایگان انجام می‌دهد و اگر ساکن تهران هستید این ارسال در زمانی کمتر از یک روز اتفاق می‌افتد.

پس  از سه سال فعالیت مستمر در زمینه خرید و فروش اینترنتی، اینک بورسیکا به یک مرجع قابل اعتماد برای خرید و مقایسه کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، مبلمان اداری، لوازم شخصی برقی، انواع دستگاه لیزر خانگی، عطر و سایر کالاهای دیگر، تبدیل شده است؛ فروشگاهی که هیچ وقت از آن دست خالی خارج نمی‌شوید.

کاربر با جست‌وجو در این سایت، می‌تواند کالای موردنظرش را بیابد و یا در صورت عدم موجودی با مشورت کارشناسان فروش بورسیکا با قیمتی مناسب، محصولات مشابه‌­ای را امتحان کند و پس از خرید نیز در کوتاه‌ترین زمان کالا را در منزل یا محل کار خود به‌صورت رایگان دریافت نماید.

سایت سه‌ساله بورسیکا، این موفقیت بزرگ خود را مدیون مشتریان وفادار و تیم جوان و خلاق خود می‌داند؛ تیمی که پیوسته در حال تعریف و گسترش خدماتی هستند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را مرتفع نموده و رضایت خاطر آن‌ها را فراهم کنند؛ چرا که بورسیکا، بدون همراهی همیشگی مشتریان و کاربران، این سایت نمی‌توانست امروز ۳ سالگی خود را جشن بگیرد و ارسال رایگان را به سبد خدمات خود اضافه کند.

بورسیکا توانسته با سرمایه‌گذاری و تمرکز بر روی بازار الکترونیک، با توجه به نیاز و ظرفیت بالای کشور به این موفقیت دست پیدا کند و این تجربه شیرین را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. تجربه‌ای که نام بورسیکا را مترادف اصالت، ارزشمندی و تحویل رایگان کالا قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.