بهترین برنامه ساخت استیکر واتساپ

برنامه های پیام رسان از محبوب ترین برنامه های موبایلی محسوب می ‌شوند و آن‌ها را تقریبا در همه تلفن ‌های همراه پیدا می کنید.‌ از قدیمی های این گروه WhatsApp است که از زمان راه اندازی در سال ۲۰۰۹ به یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان صوتی و متنی در جهان تبدیل شده است. این برنامه از برنامه های رایگان در زمینه پیام رسانی متقابل است که به کاربران اجازه می دهد تا بصورت یکپارچه بین تلفن همراه و رایانه پیام دهند. WhatsApp به دلیل ویژگی های حفظ حریم خصوصی، مانند رمزگذاری End to End و تماس بین المللی رایگان و مبتنی بر وب شناخته شده است.‌ این برنامه با سیستم عامل هایی ازقبیل ios، اندروید، ویندوز، رایانه های رومیزی و لپ تاپ Mac سازگاری دارد و برای مکالمه، نیازی به یک سیستم عامل مشترک در فرستنده و گیرنده نیست. مانند پیام رسان های مختلف دیگر می توانید با یک فرد و یا گروهی از افراد مکالمه متنی، صوتی و تصویری داشته باشید. همچنین یکی از قابلیت های جذاب این برنامه اشتراک گذاری موقعیت مکانی شما بصورت زنده است. اما در این مطلب میخواهیم ساخت استیکر واتساپ را مورد بررسی قرار دهیم.

حل مشکل استیکر در WhatApp

در برنامه WhatsApp برخلاف بیشتر پیام رسان ‌ها دسترسی آسان به استیکر و افزودن آن به بخش استیکرها وجود ندارد. مدتی است که برنامه هایی برای حل این مشکل طراحی و تولید شده اند و یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه برنامه Sticker Maker، ساخت شرکت stickify می باشد. برنامه Sticker Maker با دانلود بیش از ۵۰ میلیون بار در GooglePlay و رتبه ۴.۵ از ۵، توسط کاربران و دانلود بیش از ۴۶ هزار بار در AppStore و کسب رتبه ۴.۸ از ۵، یکی از بهترین های این زمینه می باشد. همچنین، این برنامه فاقد هرگونه تبلیغ و آگهی مزاحم است. دانلود این برنامه به شما کمک می‌کند استیکرهایی مطابق با سلیقه خودتان بسازید. برای ساخت استیکر واتساپ می توانید از الگوهای رفتاری یا عکس های شخصی خود استفاده کنید. هر عکسی از تلفن شما قابل استفاده می باشد؛ این بسته ها را برای اشتراک در مناسبت های مختلف با افراد گوناگون در ۴ مرحله آسان و سریع تهیه کنید:

۱. نامی را برای بسته خود انتخاب کنید.
۲. استیکرها را به بسته اضافه کنید و پس زمینه را با انگشت برش دهید.
۳. بسته استیکر را منتشر کنید.
۴. لذت ببرید!
اگر برچسب ها به WhatsApp اضافه نمی شوند، به این معنی است که شما آخرین بروزرسانی این برنامه را دریافت نکرده اید. می توانید بروزرسانی را از طریق google play و یا از طریق وبسایت WhatsApp انجام دهید.
این برنامه، دارای رابط کاربری بسیار آسان و زیبا است و همچنین نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد.

ساخت استیکر واتساپ

مراحل ساخت استیکر واتساپ با برنامه Sticker Maker

دانلود و نصب برنامه
اولین قدم در ایجاد استیکرهای شخصی با Sticker Maker، دانلود آن از طریق Play Store دراندروید، AppStore در ios و سایت های معتبر در ویندوز است. در نوار جستجوی برنامه مورد نظر، Sticker Maker را تایپ کرده و بر روی نصب کلیک کنید.

ایجاد بسته استیکر جدید
پس از نصب برنامه بر روی سیستم عامل، زمان آن فرا رسیده است که کار را شروع کنید. برنامه را اجرا کنید و اگر برنامه خالی به نظر می رسد نگران نباشید صفحه اول همیشه آخرین استیکرهای ایجاد شده را نشان می دهد بنابراین اگر چیزی ندیدید کاملاً طبیعی است.
برای شروع ایجاد اولین استیکر، بر روی گزینه Create New Sticker Pack کلیک کنید. این گزینه را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد.

پیکربندی بسته استیکر
پس از ایجاد بسته جدیدی از استیکرها، باید آن را پیکربندی کنید. به همین منظور Sticker Maker از شما می خواهد که یک نام برای بسته انتخاب کرده و سپس نام یا نام مستعار کسی را بنویسید که این بسته را ایجاد کرده است. پس از اتمام این مرحله گزینه Create را فشار داده و به صفحه اصلی برنامه باز خواهید گشت. برای شروع ساخت استیکر واتساپ شخصی، بر روی نماد بسته ای کلیک کنید که تازه تنظیم کرده اید.

ساخت استیکر واتساپ

انتخاب تصاویر یا عکس های مورد نظر
بعد از کلیک بر روی نام بسته استیکر تازه ایجاد شده صفحه ای پر از آیکون های خالی کوچک نمایان خواهد شد. در اینجا باید استیکرهای خواسته شده را وارد WhatsApp کنید. برای شروع ویرایش اولین استیکر خود، روی یکی از این فضاها کلیک کنید. Sticker Maker سوال خواهد کرد که از کجا می خواهید عکس مورد نظر را برای ویرایش انتخاب کنید. شما می توانید عکس ها را در موبایل به سه روش مختلف وارد کنید:
عکس گرفتن (Take Photo): برنامه برای گرفتن عکس و یا سلفی، دوربین را فعال می کند.
باز کردن گالری (Open Gallery): برنامه، برای انتخاب عکس مورد نظر از طریق گالری، آن را باز می کند.
باز کردن مدیریت فایل (Open File): در این جا نیز می توان به طور خاص تصاویر موجود در حافظه را انتخاب کرد.

ویرایش تصویر یا عکس انتخاب شده
بعد از انتخاب اولین عکس مورد نظر برای ایجاد استیکر، وارد پنجره ویرایش خواهید شد. از این طریق می توانید عکس را بچرخانید، اطراف آن را برش بزنید تا پس زمینه شفاف باقی بماند یا بر روی شکل مربع یا مستطیل کلیک کنید تا بصورت ساده انتخاب شود. توصیه می کنیم برای ساخت استیکر واتساپ جذاب و زیبا، از روش از بین بردن پس زمینه استفاده کنید. برای انجام این کار شما باید با انگشت خود حاشیه های تصویری را دنبال کنید که می خواهید استیکر بسازید. پس از اتمام حاشیه های تصویر به راحتی پاک خواهند شد و گزینه ذخیره (Save) در بسته استیکر ظاهر می شود. برای ویرایش بقیه عکس های بسته نیز، مراحل به همین شکل می باشد. در پایان گزینه ذخیره (Save) را انتخاب کنید.

منبع: create your own whatsapp stickers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.