مشخصات و ویژگی‌های گوشی وان پلاس ۸

سال گذشته شرکت وان‌پلاس با عرضه گوشی‌های سری ۷ و ۷T به طور رسمی وارد بازار آمریکا شد و طی عمر کوتاه خود توانسته با عرضه گوشی‌های جذاب طرفداران پروپاقرص زیادی به دست آورد. در ادامه مشخصات و ویژگی‌های گوشی وان پلاس ۸ را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

گوشی اندروید وان پلاس ۸

– پیشرو در سرعت

– صفحه نمایش سیال ۹۰هرتزی با قابلیت پردازنده Snapdragon 865 و کوالکوم مودم ۵G

– طراحی قاب منحنی فرم و براق

– طراحی دوربین، سه دوربینه ۴۸ مگاپیکسلی

– نمایشگر شناور ۶.۵۵ اینچی
این مدل گوشی نمایشگری شعرگونه و پیوسته به صورت یکپارچه از یک قاب به قاب دیگری جریان می‌یابد و نرخ تازه سازی در سری وان پلاس ۸؛۹۰ هرتزی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به سهولت صفحات را پیمایش کرده و تغییر دهید.

– دارای دقت و وضوح تصویر طبیعی
رنگ‌ها در نمایشگر وان پلاس ۸ کالیبره شده و رنگ و لعابی شفاف، روشن و طبیعی دارند و دقت رنگی واضح و زنده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

– قابلیت طراحی تاثیرگذار
درخششی واقعی در طراحی سبک و بسیار خوش دست است. این مدل گوشی با سطح ۴۰۹۶ و روشنایی خودکار می‌تواند صفحه نمایشی متناسب با میزان تحمل نور توسط چشمان شما را در محیط تاریک و یا بسیار روشن فراهم سازد و به صورت خودکار توانایی آن را دارد که روشنایی را متناسب با میزان نور در جریان در محیط تنظیم نماید.

گوشی وان پلاس ۸

– قابلیت خوانشی آسان
این دستگاه با توجه به سنسورهای گیرندگی قوی که دارد تقریباً هر نوع فرمتی را می‌خواند و به تمامی فرمت‌ها آشنا است همچنین توانایی انتقال و دریافت هر نوع اطلاعاتی به هر فرمتی را در سریع‌ترین زمان ممکن دارا است.

– تجربه شیرین مطالعه
حالت خواندن با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته و بهبود یافته رنگ و تصویر و میزان نور، دستگاه شما را برای تجربه خواندن لذت بخش‌تر می‌سازد. انتخاب با شما خواهد بود که گوشی خود را چگونه تنظیم نمایید و آن را برای یک خواندن و مطالعه راحت‌تر در روز و یا شب آماده سازید.

– ساخته شده برای اجرا
تکنولوژی پیشرفته پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پوندی عملکردی سریع‌تر و قوی‌تر نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد بنابراین یک اجرا کننده دستورات بسیار قوی خواهد بود.

– حالت دوگانه X55 با پوشش شبکه نت ۵G
برای پوشش گسترده‌تر و سرعت دانلود بالاتر می‌توانید با استفاده از این دستگاه به طور همزمان به چندین شبکه متصل شوید.

– UFS 3.0
با استفاده از سیستم مدیریت فایل UFS 3.0 می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها و پرونده‌ها را به صورت فوری و در یک چشم برهم زدنی انتقال دهید یک سیستم مدیریت فایل بهبود یافته در سرعت می‌تواند تا ۱۲۵% درصد نسبت به مدل‌های قبلی سریع‌تر و بهتر عمل کند.

– عملکرد قدرتمند ۵G
با اتصال به شبکه قدرتمند دیتای ۵G فیلم‌ها را در چند ثانیه بارگیری کنید و عکس‌ها را نیز در کمترین زمان ممکن به اشتراک بگذارید و یک پوشش شبکه با نهایت سرعت را دریافت کنید.

گوشی وان پلاس ۸

– wifi 6
نسل بعدی وای فای را با این مدل گوشی تجربه کنید. وای فای به کار رفته در گوشی وان پلاس ۸ تا ۲۷۰ %درصد سریع‌تر از گذشته است.

– شبکه قدرتمند اطلاعات ۵G
شبکه هوشمند G تا ۵G می‌تواند به صورت خودکار بین شبکه گوشی مدل وان پلاس ۸ در جریان باشد و جابجا شود تا عمر باتری طولانی‌تر شود در حالی که ارتباطتان با دنیای وب نیز حفظ گردد.

– روشن کردن شب و روز
سیستم شارژ قدرتمند warp charge 30 T می‌تواند در۲۲ دقیقه گوشی ۱٪ شارژ شما را تا ۵۰٪ درصد شارژ نماید و با داشتن ظرفیت بالای نگهداری شارژ میزان شارژ گوشی‌تان را برای یک روز کامل نگه دارد.

– یک سرگرمی قدرتمند

– زیاد کردن صدای موزیک پلیر
بلندگوهای قدرتمند دوگانه استریو صدای همه جانبه‌تر و دقیق‌تری را ارائه می‌دهند سیستم گوشی با پشتیبانی Dolby Atmos از یک تجربه گوش دادن به فیلم‌های سینمایی سه بعدی لذت ببرید.

– سیستم انعکاس دهنده قدرتمند TapTap ،Buzz Buzz
ارتعاش دهنده haptic پیشرفته به کار رفته در این گوشی به شما امکان را می‌دهد تا صدای تپ تپ و وزوز به صدا درآمده در فیلم‌ها و صوت‌ها را طبیعی‌تر بشنوید.

– طراحی ساخت دستگاه

– گوشی بسیار سبک و نازک
گوشی وان پلاس ۸ با یک طراحی منحصر به فرد و شیک برای تاثیرگذاری بیشتر در میان نسل جوان و با یک سیستم طراحی بی‌نظیر و امروزی حس خوبی را از در دست داشتن آن به شما می‌‌دهد‌.

– گستره‌ای از رنگ‌های شاد و زیبا در فریم
گوشی وان پلاس ۸ در ۳ نوع رنگ زیبا وارد بازار می‌شود سیاه مرمری- سبز یخچالی و صورتی روشن.

– پایان استفاده از تراشه AG دراین مدل گوشی
تجربه ناخوشایند به جا ماندن اثر انگشت در قاب پشتی و صفحه نمایش گوشی در این نسل از گوشی‌ها به پایان رسید و تراشه AG دیگر در گوشی های مدل وان پلاس ۸ استفاده نمی‌گردد. ‌

گوشی وان پلاس ۸

– عکاسی شکوهمند
با این مدل گوشی عکس‌های حماسی و شکوهمندی از لحظات خاص خود بیندازید سیستم پرقدرت دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پیشرفته به کار رفته در گوشی از کالبدهای دو پا و چهار پا یعنی انسان و حیوان عکس‌های هنری می‌گیرد و ویدیوهای جذابتان را با کیفیت نگهداری می‌کند.

– عکاسی از حیوانات خانگی
لحظات مورد علاقه خود از حیوانات خانگی‌تان را با سیستم عکس برداری هوشمند از حیوانات خانگی، زیبا قاب کنید. الگوریتم‌های نرم افزار به طور خودکار هنگامی که حیوانات خانگی در قاب دوربین شما هستند شناسایی می‌کنند و تنظیمات موجود در حالت حرکت را فعال می‌کنند تا تاری حرکت را کاهش دهند و به شما این امکان را می‌دهند تا در حالت حرکت از حیوانات خانگی‌تان عکس‌های زیبا بیندازید.

– دوربین ۱۱۶درجه‌ای با وسعت فوق العاده گسترده
با دوربین زاویه‌دار فوق‌العاده وسیع ۱۱۶ درجه این گوشی از منازل و جمع‌های گروهی‌تان عکس بگیرید و زوایای جالبی از اطرافتان را شکار کرده و کشف نمایید.

– حالت پورتریت سلفی
عکاسی پرتره در دوربین جلو (سلفی) با قدرت ۱۶ مگاپیکسلی می‌تواند سلفی‌های زیبا و قدرتمندی را در هر زمان و هر جایی از شما بدون لرزش و با کمترین تاری و بیشترین بزرگ نمایی بیندازد.

– پیمایش آسان
با استفاده از حرکات بصری و سیستم تمام صفحه و صفحه نمایش کامل، پیمایش آسانی را در دنیای وب و در میان صفحات دیگر تجربه کنید.

– تم تاریک گوشی
«به دنیای تاریک گوشی خوش آمدید».
تجربه‌ای نو و منحصر به فرد از تم تاریک علاوه براین که می‌تواند شارژ باتری را حفظ نماید با طیف وسیعی از برنامه‌ها نیز سازگار بوده است و از چشمانتان نیز در مقابل نور زیاد گوشی (که آسیب رسان است و باعث خشکی چشم می‌گردد) محافظت می‌کند.

منبع: oneplus 8

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.