بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

انتخاب یک عطر مناسب همیشه یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های یک زن مدرن امروزی بوده است که برای خرید بهترین آن همیشه بر سر دوراهی قرار گرفته است. وقتی در جستجوی عطری منحصر به فرد و ایده‌آل هستیم باید علاوه بر شناسایی روحیه و تمایل فردی خود از انواع رایحه‌ها به تندی، گرمی و ملایمی آن توجه داشته تا انتخابی درست داشته باشیم. یک عطر خوب باید دارای تعادل در ترکیبات مواد و عصاره‌ها، طول عمر مناسب و رایحه‌ای مناسب باشد. در انتخاب یک عطر همیشه آن را روی پوست و نبض خود امتحان کنید تا ببینید که پراکندگی و مدت زمان ماندگاری آن چگونه است و آیا با شخصیت شما تناسب دارد یا خیر و هیچگاه در انتخاب یک عطر بیش از سه یا چهار عطر مختلف را به طور همزمان امتحان نکنید. امروزه زنان نسبت به مردان اهمیت بیشتری به عطر و ادکلن خود می‌دهند، اما پیدا کردن عطر زنانه با ماندگاری بالا شاید کمی سخت به نظر برسد؛ مارک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از طریق اینترنت پیدا کنید. برندهایی که شناخته شده هستند و رایحه و کیفیت آن‌ها ثابت شده می‌باشد. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که واقعا ماندگاری آن عطر طولانی خواهد ماند یا خیر. در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا می‌پردازیم:

اسامی بهترین عطرهای زنانه

۱- Chanel Chance Eau Tendre Eau de Toilette

– رایحه میوه‌ای بی‌نظیری در آن وجود دارد.
– استفاده از آن حس تازگی، تمیزی و درجه یکی را به شما خواهد داد.
– شریک زندگی شما واقعا این عطر را بر روی بدنتان خواهد پذیرفت.

Eau de Toilette یکی از بهترین عطرهای زنانه است و به عنوان یکی از گران‌ترین و ماندگارترین عطرها برای خانم‌ها محسوب می‌شود. این عطر مناسب کسانی است که رایحه‌های میوه‌ای را دوست دارند و عطرهای شیرین را می‌پسندند. استفاده از آن به شما حس شادی آفرینی می‌بخشد و باعث خوشحالی شما در طول روز یا شب خواهد شد.

۲- YVES SAINT LAURENT Black Opium

– این عطر دارای رایحه‌ای فوق العاده تحریک کننده و محرک جنسی می‌باشد.
– ظاهری لوکس و گرم به شما خواهد بخشید.
– حاوی بوی بسیار شیرینی است که مورد علاقه اکثر خانم‌ها قرار گرفته است.
– قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

این عطر به عطرهای بسیار جنسی و اعتیاد آور مشهور است. مواد تشکیل دهنده آن گل‌های سفید، وانیل و مخلوط برخی از نت‌های قهوه می‌باشد که باعث به وجود آمدن رایحه شیرین و نرم آن شده است. ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و به علت رایحه بی‌نظیر آن توصیه می‌شود هر خانمی یکبار در زندگی خود از آن استفاده کند. بهترین زمان استفاده این عطر فصل زمستان می‌باشد.

Chanel Chance Eau Tendre Eau de Toilette

۳- Victoria,s Secret Bombshell Eau De Perfum

– فقط به مقدار کمی از آن نیاز دارید.
– بوی جذاب و تحریک کننده دارد.
– یکی از پرفروش‌ترین عطرها در سراسر جهان می‌باشد.
– عطر و بوی بی‌نظیر میوه‌ای دارد.

Victoria’s secret یک مارک آمریکایی برای لوازم آرایشی و لوازم تزیینی زنان است. همچنین شهرت خود را در دنیای عطرها با بوی بی‌نظیر خود به دست آورده است و در فهرست بهترین عطرهای زنانه دنیا قرار گرفته است. اگر به دنبال یک عطر محرک جنسی با بوی بی‌نظیر و به یاد ماندنی هستید Victoria را انتخاب کنید. در واقع برند Victoria برندی جنسی در دنیا به شمار می‌رود. عطر موجود در آن احساس زرق و برق را به شما منتقل خواهد کرد و استفاده از آن را در مهمانی‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به فردی خاص و جذاب تبدیل شوید.

۴- Viktor & Rolf Flowerbomb

– بوی شگفت انگیز و درجه یکی دارد.
– بهترین عطر گل‌های معطر است.
– قیمت قابل قبولی دارد.

عناصر اصلی موجود در این عطر ارکیده، یاس و گل رز می‌باشد. رایحه این عطر پر از حس و حال خوب گل‌ها است و شما با بوییدن آن کاملا متوجه خواهید شد. رایحه‌ای گرم به همراه دارد و اما در عین حال چندان ملایم و خشن هم نیست، همین موضوع باعث می‌شود که هیچ‌گاه از آن خسته نشوید. زمان استفاده از آن هم بسیار راحت است، زیرا فصل مشخصی نداشته و در تمام فصول سال در هر زمان و هر مکانی که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.

۵- Coco Chanel Eau De Perfum

– جلوه‌ای درجه یک به شما می‌بخشد.
– این عطر شما را جسورانه و زیبا می‌کند.
– بوی شیرین آن واقعا شگفت انگیز است.

این عطر برای خانم‌ها انتخابی به جا و فوق العاده می‌باشد. این عطر با بوهای میوه‌ای مختلف و طعم تند لایه بندی شده است. افرادی که می‌خواهند شخصیت جسورانه و تندی داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند. این عطر مناسب فصول سرد زمستان می‌باشد و در مراسمات و مناسبت‌های رسمی استفاده می‌شود.

عطر Coco Chanel Eau De Perfum

۶- Britney Spears Women’s Fantasy Eau de Perfum

– عطری بسیار سبک و شیرین است.
– مخلوط با مارشمالو است.
– قیمت قابل قبولی دارد.
– پر از عطرهای لایه‌ای میوه‌ای است.

این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه دنیا و از مارک‌های معروف جهان است. این عطر ترکیبی از انواع مختلف رایحه میوه می‌باشد، اگر به دنبال عطری ماندگار و زنانه هستید این مارک می‌تواند به جستجوهای شما پایان ببخشد. این عطر باید در پاتوق عصرانه یا در یک شام عاشقانه استفاده شود. استفاده از آن صد در صد افراد اطرافتان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

۷- Calvin Klein OBSESSION Eau de Parfum

– بهترین عطر ماندگار برای خانم‌ها برای اثرات حسی است.
– شما طعم تند را در آن به دست خواهید آورد.
– عطری کلاسیک و زیباست.

Calvin Klein یک مارک مد آمریکایی است. خالق این عطر Jean Guichard است. هنگامی که می‌خواهید مورد توجه بیشتری قرار بگیرید این عطر انتخاب مناسبی برای شما است. کلاسیک بودن این عطر شما را به دهه‌های ۷۰ خواهد برد و وجود ترکیبات بی‌نظیر در آن باعث اعتماد به نفس شما خواهد شد. استفاده از این عطر در فصل زمستان مناسب می‌باشد.

۸- VERSACE Bright Crystal

– دارای رایحه‌ای بسیار زنانه است.
– هم برای بزرگسالان و هم برای نوجوانان خوب است.
– عطری شیرین و سبک است.

این عطر در سال ۲۰۰۶ توسط Alberto Morillas و به عنوان عطر ماندگار برای زنان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. زنانی که می‌خواهند جذابیت داشته باشند، انتخاب مناسبی برای آن‌ها می‌باشد. رایحه فوق العاده شیرین دارد و احساس تازگی و طراوت را به شما خواهد داد. این عطر، مناسب فصل تابستان است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای تابستانی و یا بهاری است و همچنین برای مصرف روزانه هم انتخاب خوبی است.

عطر versace bright crystal

۹- Marc Jacobs Fragrances Daisy Eau So Fresh

– بهترین عطر ماندگار برای خانم‌ها دارای رایحه‌های طبیعی و میوه‌ای است.
– انرژی غیر عادی و پر جنب و جوش دارد، اما بوی خیلی جدی ایجاد نمی‌کند.

این عطر رایحه‌ای میوه‌ای و بسیار منحصر به فرد را در شخص ایجاد می‌کند و همین ویژگی آن باعث استقبال بی‌نظیر خانم‌ها از این مارک شده است. عطر و بوی این عطر بسیار پیچیده و خنک است. این عطر دارای سه لایه است و در هر لایه از آن یک بوی خاص وجود دارد و زنانی که رایحه‌های گرم را می‌پسندند، استفاده از این عطر به آن‌ها توصیه می‌شود. استفاده از آن در فصل گرما و تابستان توصیه می‌شود زیرا به شما ظاهری پر طراوات و دلنشین خواهد داد.

۱۰- Philosophy Amazing Grace Eau de Toilette

– عطری نرم و زنانه است.
– بسیار سبک است.
– پرفروش‌ترین عطر ماندگار و با کیفیت زنانه است.

این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه است که ماندگاری خیره کننده‌ای دارد. در همه جا و هر زمان قابل استفاده است. این عطر بسیار سبک است و رایحه نرمی دارد. عمدتا در تابستان از آن استفاده کنید و مناسب برای مکان‌های اداری و کاری می‌باشد.

مجلۀ اینترنتی وبسافت، خرید اینترنتی اودکلن و عطر را از فروشگاه عطرونک (atroonak.com) به شما پیشنهاد می کند.

منبع: perfume for women

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.