طراحی سایت فروش فایل با سایت ساز کاریک

روزانه کاربران زیادی در فضای مجازی در حال گشتن هستند. در طی این بازدیدها از وب سایت های مختلف با موضوعات متنوع، بسیار اتفاق می افتد که نیازمند دانلود فایلی شوند. در بیش تر کشورهای توسعه یافته، پرداخت هزینه به سایت ساز فروش فایل برای دانلود یک فایل، کاملا جا افتاده و یک امر روتین تلقی می گردد. اما متاسفانه این فرهنگ سازی در ایران صورت نگرفته و مردم ایران به دلایل متعدد از جمله مشکلات اقتصادی حاضر به پرداخت هزینه نمی باشند. این در حالی ست که بسیاری از مردم توانایی پرداخت هزینه را نیز دارند اما این تفکر و عادت اشتباه در آن ها رخنه کرده است.

یکی از نوین ترین مدل های طراحی سایت آنلاین با سایت ساز فروش فایل که طرفداران زیادی پیدا کرده، این است که کاربران خودشان به صورت مستقیم به فروش فایل می پردازند. بدین صورت که بهترین شرکت طراحی سایت فایل به گونه ایست تا کاربران از طریق عضویت و ورود به پنل کاربری خود امکان قرار دادن فایل هایشان را در فروشگاه مجازی خود دارند و دیگران می توانند از فروشگاه آن ها بازدید کرده و فایل هایشان را خریداری و دانلود نمایند. به نحوی مردم فایل های مهمی که دارند با یکدیگر به اشتراک می گذارند تا یافتن آن ها در فضای مجازی راحتتر شود. با فروش هر فایل، درصدی از مبلغ فروش به مدیر اصلی سایت تعلق می گیرد.

با اینکه فرهنگ سازی پرداخت پول برای دانلود فایل های دیجیتالی هنوز در ایران جا نیفتاده اما به دلیل ضیق وقت، برخی افراد زمان کافی جهت جستجو فایل رایگان را ندارند و ترجیح می دهند هزینه آن را پرداخت کنند تا از فایلی که دریافت می کنند از نظر کامل بودن و ویروسی نبودن، مطمئن شوند. به وسیله جستجوی پیشرفته که در طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشگاه ساز فروش فایل قرار می دهید، مثلا برای فروش کتاب دیجیتالی جستجو از طریق انتشارات، سال چاپ، نام کتاب، نام نویسنده و یا حتی بخشی از متن کتاب، می توانید افراد بیشتری را ترغیب به عضویت و خرید از سایت فروش فایل خود کنید.

طراحی سایت فروش آنلاین فایل به تجربه و مهارت بالایی احتیاج دارد، باید موارد بسیاری بررسی و تحلیل گردد تا یک سایت فروش فایل دیجیتالی موفق داشته باشید. امروزه افراد بسیاری از طراحی سایت ساز فروش فایل به درآمد بالایی دست پیدا کرده اند. سیستم پرداخت هزینه توسط بازدیدکنندگان جهت خرید یک فایل دیجیتالی و محاسبه پورسانت مدیر اصلی سایت از هر فایل، بخش مهمی از کار است که باید موارد زیادی از جمله تخفیف برای فروشندگان فعال و حتی افرادی که بیشتر خرید کرده اند در نظر گرفته شود.

همچنین با درنظر گرفتن قالب ها و تم های متنوع برای کاربرانی که عضو می شوند و قصد راه اندازی صفحه فروشگاه مجازی خود را دارند، حق انتخاب مدل فروشگاهیشان، براساس نوع فایل ها و سلیقه شان را خواهید داد که این مهم، باعث جذب کاربران بیشتر می شود. بسیاری از شرکت ها به دنبال سایت های پربازدید هستند تا بنرهای تبلیغاتی خود را آنجا قرار دهند، سایت فروش فایل شما می تواند یکی از این وب سایت ها بوده و کسب درآمد کند. نقش اخبار و مقالات را در بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو مانند گوگل را نیز فراموش نکنید.

برخی از امکانات طراحی سایت فروش فایل
طراحی پنل مدیریتی کاربران جهت ایجاد فروشگاه مجازی
طراحی بخش مالی و پورسانت های پرداختی
راه اندازی درگاه بانک
طراحی بخش های اخرین دانلودها یا محبوبترین های هفته و …
طراحی جستجوی پیشرفته براساس نوع فایل
برقرار امنیت مورد نیاز سایت فروش فایل جهت پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.