نکات طلایی برای نورپردازی پذیرایی کوچک با سقف کوتاه به کمک چراغ سقفی، چراغ آویز و چراغ دیواری

با اینکه نورپردازی اتاق با سقف کوچک کار دشواری است اما تنوع چراغ سقفی برای پذیرایی و دیگر جاهای منزل کار را تا حدود زیادی آسان کرده است.

البته انتخاب چراغ مناسب با نوع سقف شما نیاز به دانش و شناخت دارد . اگر شما این مشکل را دارید میتوانید با خواندن این مقاله چراغ مورد نظر خود را انتخاب کنید همچنین گروه مشاوران آتیلالایت نیز می تواند به شما در انتخاب هر نوع چراغ اعم از چراغ حیاطی، چراغ دیواری و یا چراغ سقفی کمک و راهنمایی کنند کافیست به سایت آتیلالایت سر بزنید و در واتس اپ از مشاورین ما راهنمایی بگیرید.

نورپردازی پذیرایی کوچک

انتخاب چراغ‌های گروهی برای پذیرایی

به چراغ آویز چراغ گروهی گفته می شود که در فضای کم قابل تنظیم هستند و برای سقف کوتاه بسیار شگفت انگیز به نظر خواهند رسید. در هر کجا که باشید میتوان گفت اگر پذیرایی شما سقف کوتاهی دارد چراغ آویزها برای آنها تحسین برانگیزند. آنها باعث زیباتر شدن و حس هنری به اتاق می دهند، اما برای جذابتر کردن آنها می توان از آویزهای متعددی در سطوح متفاوت استفاده کرد.

چراغ های مینیمال

چراغ و تجهیزات دکوراتیو و مدرن

اگر میخواهید مبلمان خود را در پذیرپذیرایی جذاب تر کنید می توان از چراغی استفاده کرد که هم محیط را زیباتر کرده و هم فضای مناسبی را برای مطالعه در پذیرایی ایجاد کند. مانند چراغ دیواری، چراغ های ایستاده و آواژور.

برای نوپردازی پذیرایی کوچک نوع چراغ و نور آن باید با چراغ های سقفی هماهنگ باشد. علاوه بر این، می توانید از یک گلدان با طراحی مناسب یا یک آکواریوم با نورپردازی پر زرق و برق استفاده کنید.

چراغ‌های مینیمال

یکی از نمونه های خوب برای چراغ مینیمال چراغ سقفی توکار است که به تازگی پر طرفدار گشته است.

تنوع طرح  و زیبایی آنهاکه می تواند اتاق نشیمن کوچک شما را زیباتر کند. اگر به  طرحی مدرن علاقه مند هستید، از چراغ های مینیمال دایره ای استفاده کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

نورپردازی پذیرایی کوچک در گوشه اتاق

اگر دارید از لوستر و چراغ آویز استفاده میکنید به چیدمان مبلمان توجه کنید برای مثال، سه صندلی و یک میز با یک چراغ آویز، آن را بزرگتر جلوه داده و آن را جذابتر می کند. این ایده برای افرادی که می خواهند در محیط خانه خود فضایی آرام داشته باشند و تنهایی را تجربه کنند، بهترین انتخاب خواهد بود.

نورپردازی پذیرایی کوچک در گوشه اتاق

با چراغ‌های زیبا قفسه خلاقانه بسازید

قفسه کتاب یا قفسه ای برای وسایل تزئینی یا عتیقه جات خود بسازید به طوری که کاملا خیره کننده باشد برای این کار، صندلی یا کاناپه را با میز در کنار لامپ قرار دهید، نور لامپ باید شبیه به نور چراغ سقف باشد، همچنین یک نور سفید ملایم و چراغ دیواری برای ایجاد حس مطالعه فضا را جذاب تر می‌کند.

تنظیم نور

استفاده از چراغ زمینی یا دکوری برای نورپردازی پذیرایی کوچک می تواند کاربردی باشد.

داشتن یک پایه منحنی که ارتفاع آن با سقف کوتاه قابل تنظیم باشد، می تواند انتخاب صحیحی باشد.

انواع مختلفی از چراغ ها را می توانید روی سقف برای نورپردازی پذیرایی کوچک خود استفاده کنید، چراغ های توکار و نیمه توکار می توانند انتخاب صحیحی باشند علاوه بر این چراغ دیواری پذیرایی و چراغ سنسور دار دیواری نیز انتخاب مناسبی برای شماست، ولی از جزئیات این مقاله برای زیباتر کردن طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید. برای ایده های بیشتر و انتخاب صحیح خود با ما تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.