بهترین بازی‌های کارگاهی و پلیسی اندروید در سال جدید

به لطف کنترل‌های ساده و گیم‌پلی معمایی، بازی‌های ماجراجویی و پلیسی در اندروید طرفداران زیادی دارند.

مبارزه با جرم و جنایت بخش اصلی بسیاری از  این بازی های ویدیویی است. بازیکنان می‌توانند در نقش ابرقهرمانانی باشند که از قدرت‌هایی برای جلوگیری از خرابی‌ها استفاده می‌کنند، یا فقط  افراد تصادفی هستند که ناگهان خود را در موقعیتی عجیبی می‌بینند که باید جلوی افراد بد را بگیرند.

بازی‌های کارآگاهی داستان محور هستند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که خود را در یک معما غوطه‌ور کند. پیدا کردن سرنخ ها،  مظنونان و حل جرایم می تواند خوشحال کننده باشد.

در این مقاله ما قصد داریم بهترین بازی‌های کارآگاهی و پلیسی مورد علاقه خود را به اشتراک بگذاریم، بنابراین اگر دوست دارید این چالش‌های فکری را کشف کنید، حتماً گوشی اندروید خود را بردارید و این بازی‌های کارگاهی را نصب کنید.

بازی‌های کارگاهی برتر در اندروید

بازی‌ها بیشتر از کتاب‌ها یا فیلم‌ها، مخاطب را به چالش می‌کشاند و آن‌ها را به جای نقش اصلی قرار می‌دهد تا خود را در آن سنارسو تصور کند.  وقتی صحبت از داستان‌های معمایی می‌شود، این حس هیجان انگیزتر و  عالی است.

هنگامی که فینیکس رایت در حال حل یک پرونده است، قبل از اینکه شما چیزی را کشف نکنید؛ او چیزی را کشف نمی‌کند.  این وظیفه شما است که در کنار شخصیت‌ها معما را حل کند و این یکی از بهترین تجربیاتی است که رسانه‌های هیجان انگیز و پلیسی وجود دارد.

Paradise Killer

Paradise Killer

بازیکنانی که به دنبال کنترل  بیشتر بر شخصیت اصلی و محیط خود هستند، از این ماجراجویی لذت خواهند برد. این داستان در جزیره بهشت اتفاق می افتد، مکانی که در واقعیت وجود ندارد، شخصی به قتل رسیده  و وظیفه بازپرس لیدی لاو دیز است که به  اوضاع برسد و قاتل را پیدا کند.

بازیکنان می توانند در جستجوی مدارک در همه جا بگردند و با مظنونان مختلف صحبت کنند تا  داستان را بشنوند و بتوانند معما را حل کنند.

Layton: Curious Village

Layton: Curious Village

بعید است که نام سری Layton را در بازی‌های پلیسی اندروید نشنیده باشید، اما اگر تازه کار هستید، در اینجا خلاصه ای از آن ذکر شده است.

این بازی یک مجموعه ماجراجویی پازلی است که حول پروفسور لیتون، باستان شناس سابق و محقق خصوصی است که با شاگردش لوک سفر می‌کند.  ماجراجویی‌های آن‌ها چندین بخش را در بر می‌گیرد و Layton: Curious Village با کیفیت HD نسخه‌ای بازسازی‌شده از بازی اول است.

شما به شهری می‌رسید تا حقیقت یک قتل مرموز و یک گنج را کشف کنید، مشکلی که تنها راه حل آن حل معما است.  این بازی سبک بصری و موسیقی متن فیلم اصلی را با شخصیت‌های جذاب و حتی صحنه‌های منحصر به فرد ساخته شده به طور خاص ارائه می‌دهد.

Duskwood – Detective Story

Duskwood – Detective Story یک بازی جنایی تعاملی با محوریت پیدا کردن یک دختر گم شده است. شخصیت‌ها به صورت متنی اضافه می‌شوند و شما باید به مکالمه‌ها پاسخ دهید، داستان با پاسخ‌های شما مطابقت دارد.

بازی‌هایی مانند Duskwood – Detective Story در حالی که ناراحت کننده هستند، اما به لطف غوطه وری در بازی، بدون شک منحصر به فرد و ترسناک بوده و ارزش امتحان کردن را دارند.

Escape Game – The Psycho Room

Escape Game - The Psycho Room

بازی فرار – The Psycho Room با شدت کمتری نسبت به نام آن شروع می‌شود و شما را در مقابل یک در قفل شده قرار می‌دهد و باید در ابتدا سعی کنید که درب را باز کنید.

برای انجام این کار، باید اتاق را برای پیدا کردن اقلام، ترکیب کدها و رمز شکن‌ها جستجو کنید، و در عین حال متوجه می‌شوید که یک ربات کوچک چگونه کار می‌کند.

I am Innocent

I am Innocent

I am Innocent با تبادل شبیه ساز چت شروع می‌شود. انتخاب‌های دیالوگ و حرف‌هایتان  بر تعامل شخصیت‌ها با شما و یکدیگر تأثیر می‌گذارد، و مسیر داستان بازی را به پیش می‌برد.  این سبک بازی از میزان تنشی که می‌تواند ایجاد کند؛ یک بازی سبک پلیسی و کارگاهی منحصربه فرد است.

Ace Attorney Trilogy

Ace Attorney Trilogy نسخه تلفیقی از سه بازی اول این سری است.  شما کنترل فینیکس رایت را به دست می‌گیرید. یک وکیل تازه کار که وظیفه دارد از موکلانش دفاع کند و در عین حال شواهدی را برای دستیابی به حقیقت به دست آورد.

این سریال منحصر به فرد است، اما  ترکیب محاکمه‌های جنایی که خشک و کسل‌کننده است و   استعداد دراماتیک قهرمان داستان به سبک انیمه با گیم‌پلی درگیرکننده شما را مجذوب نگه می‌دارد.

شب سفید

Detective Max: Mystery Games

شب سفید یک بازی ماجراجویی پازلی با مضمون انزوا و پارانویا است که در آن یک خانه متروکه سیاه و سفید را باید با نور فندک کشف کنید.  این بازی حس کارآگاهی نوآر را تداعی می‌کند که با سبک هنری سیاه و سفید  و روایت زیبا و فضایی پرتنش و عصبی همراه است.

با ورود به گیم‌پلی، کنترل‌های حرکتی و زوایای ثابت دوربین شما  را به یاد رزیدنت اویل می‌اندازند، همینطور که در محیط برای  پیدا کردن اقلام و راه‌ها جست و جو می‌کنید؛ این حس در شما به وجود می‌آید که تنها نیستید.

Detective Max: Mystery Games

Nobody: Murder Cleaner

Detective Max: Mystery Games شما را وارد یک دبیرستان متروکه می‌کند و وظیفهٔ شما کشف یک قتل است. تنهایی ابتدایی در محیط کاملاً آزاردهنده است.

مسلماً شروع این بازی کند است، اما وقتی همه چیز جلو رفت، متوجه خواهید شد که هیجان در همهٔ جای بازی وجود دارد.  معماها پیچیده هستند و برای حل آنها نیاز به تفکر دارید.

Nobody: Murder Cleaner

Nobodies: Murder Cleaner یک بازی ماجراجویی با نقطه و کلیک است؛ شخصی که سعی می‌کند قبل از رسیدن پلیس صحنه جرم را پاکسازی کند.

در این بازی شما یک کارمند سازمان مخفی ضد تروریستی هستید که وظیفه دارد مناطق مورد نظر را پاکسازی کنید.

منبع: androidpolice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.