چگونه پیام‌های اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانیم؟

آیا می‌خواهید پیام‌های اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانید؟ در ادامه با ما همراه باشید. ساده‌ترین راه برای خواندن پیام‌های اینستاگرام بدون اینکه سین شوند؛ استفاده از یک برنامه جاسوسی، مانند mSpy است.

با این حال روش‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به ۵ روش کاربردی می‌پردازیم:

۵ راه برای خواندن دایرکت‌های اینستاگرام بدون سین شدن

روش اول خاموش کردن اینترنت و خروج از اینستاگرام

همانطور که می‌دانید شما به محض دریافت پیام در شبکه اینستاگرام، یک اعلان اینستاگرام دریافت می‌کنید. به هیچ وجه روی آن ضربه نزنید.

اینستاگرام را باز کنید و روی نماد دایرکت در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مکالمات دایرکت باز می‌شوند. مکالمه مورد نظر را پیدا کنید؛ اما به هیچ وجه آن باز نکنید.

حالا وای فای یا داده تلفن همراه‌تان را خاموش کنید تا نت قطع شود.

حالا مکالمه موردنظر  را انتخاب و باز کرده و پیام را بخوانید.

بعد از آن باید از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید. به یاد داشته باشید هنوز هم اینترنت خاموش است و نباید آن را روشن کنید.

شما باید بدون اتصال به اینترنت از حساب اینستاگرام خارج شوید.

برای خروج از سیستم اینستاگرام، از تنظیمات Log Out را انتخاب نمایید.

حالا وای فای گوشی را روشن کرده و در اپلیکیشن اینستاگرام وارد حساب کاربری تان شوید.

روش دوم: فرستنده را در حساب اینستاگرام خود محدود کنید

یک حساب کاربری محدود  برای شما نامرئی خواهد شد. به عبارت دیگر پست ها، نظرات و … این حساب دیده نمی‌شود.

این بدان معناست که شما می‌توانید پیام های اینستاگرام شخص را بدون اینکه دیده شوید بخوانید. برای پاسخ به پیام، باید حساب را لغو محدودیت کنید. در زیر نحوه محدود کردن یک حساب کاربری آورده شده است.

مرحله ۱. برنامه اینستاگرام را روی دستگاه خود باز  کنید.
مرحله ۲. به پروفایل حساب مورد نظر بروید.
مرحله ۳. روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه پروفایل کلیک کنید.
مرحله ۴. Restrict را از بین گزینه ها انتخاب کنید و با ضربه زدن روی Dismiss تأیید نمایید.

روش سوم: پیام  را در یک گوشی دیگر  بخوانید

می‌توانید از یک برنامه شخص ثالث برای خواندن پیام‌ها از گوشی دیگر استفاده کنید. برای این کار  باید گوشی خود را به دستگاه دیگری متصل کنید. AirDroid Parental Control ابزاری خوب برای خواندن پیام ها از گوشی دیگری است.

مثلا والدین می توانند از این برنامه برای خواندن پیام های فرزندان‌شان در اینستاگرام استفاده نمایند. علاوه بر این، می‌توانید میزان زمانی که فرزندتان  در اینستاگرام است را کنترل کنید. ​

روش چهارم : استفاده از Eyezy

Eyezy

وقتی می‌خواهید پیام‌های اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانید، یک برنامه جاسوسی بهترین راه حل برای آن است.

Eyezy یکی از این برنامه‌های جاسوسی برای این منظوذ است. این برنامه جاسوسی دارای ویژگی‌های زیادی برای مشاهده همه چیز در گوشی تان است و برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس می‌باشد.

با ویژگی Social Spotlight  در این اپلیکیشن شما می‌توانید از Eyezy برای مشاهده پیام‌های اینستاگرام بدون سین شدن استفاده کنید.

این قابلیت اپلیکیشن جاسوسی شامل برنامه اینستاگرام، اسنپ چت، واتس اپ، تلگرام و غیره می‌باشد و با این برنامه‌ها سازگار است.

علاوه بر این، Eyezy به شما امکان مشاهده ایمیل‌ها و پیام‌های متنی را نیز در دستگاه می‌دهد.

اابته باید بدانید که Eyezy در حال حاضر نسخه آزمایشی رایگان ندارد. با این حال، می‌توانید یک نسخه آزمایشی را در وب سایت مشاهده کنید تا ببینید مناسب شما هست یا خیر.

طرح‌های اشتراک این برنامه به صورت ۱ ماهه، ۳ ماهه و یک ساله است که هزینه آن ۶۸.۵۶ دلار برای یک ماه، ۳۹.۹۸ دلار در ماه برای ۳ ماه و ۱۴.۲۷ دلار در ماه برای یک سال است.

بعد از نصب برنامه و لینک دادن آن به اینستاگرام، وارد داشبورد Eyezy شوید. اسکرول کرده و روی Instagram Direct کلیک کنید تا پیام‌های اینستاگرام را مشاهده نمایید.

سپس بر روی هر پیام کلیک کنید تا باز شود. حالا با خیال راحت می‌توانید پیام‌ها را بخوانید بدون آنکه نگران سین شدن آن باشید.

روش پنجم با استفاده از mSpy

mSpy

اگر به دنبال یک جایگزین عالی برای Eyezy هستید، برنامه جاسوسی mSpy  خوب است. البته این برنامه نیز پولی است.

mSpy برای مشاهده پیام‌های دایرکت اینستاگرام است و به شما امکان دسترسی به تمام برنامه‌های گوشی از جمله شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ چت، واتس‌اپ و … را می‌دهد.

مشابه به Eyezy، mSpy به شما امکان می‌دهد از صفحه نمایش خود اسکرین شات بگیرید.mSpy هم با اندروید و هم با آیفون کار می‌کند. با این حال، آیفون باید جیلبریک شده باشد.

برای دسترسی به ردیابی شبکه‌های اجتماعی mSpy، باید اشتراک Premium را خریداری کنید.قیمت‌ها از ۴۸.۹۹ دلار برای یک ماه و ۲۷.۹۹ دلار در ماه برای ۳ ماه شروع می‌شود.

بعد از خرید برنامه، وارد mSpy خود شوید؛  اسکرول کرده و روی Instagram Direct کلیک کنید تا پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

mSpy

در بخش دایرکت اینستاگرام، پیام مورد نظر را انتخاب کنید.

mSpy

در این بخش، جدیدترین پیامی را که شخصی برای شما ارسال کرده در بالا مشاهده خواهید کرد. حالا پیام‌های جدید اینستاگرام خود را بدون باز کردن آن‌ها در گوشی خود بخوانید.

چگونه بفهمیم پیام دایرکت اینستاگرام ما دیده شده (سین شده) است؟

شما به راحتی می‌توانید متوجه شوید که کسی پیام دایرکت شما را در اینستاگرام خوانده یا خیر. اگر «Seen» در زیر پیامی که ارسال کردید باشد، به این معنی است که گیرنده آن را خوانده است.

اگر چندین کاربر در مکالمه باشد، نماد چشم یا نام کاربر اینستاگرامی که پیام را مشاهده کرده ظاهر می‌شود.

سوالات متداول در مورد سین شدن پیام اینستاگرام

آیا می‌توانید پیام اینستاگرام را بدون سین خوردن؛ خواند؟

با یک ترفند ساده می‌توانید دایرکت را بدون سین شدن بخوانید.

در اینستاگران به Instagram Direct بروید تا چت‌ها  بارگذاری شوند. اینترنت را خاموش کنید، پیام را بخوانید. حالا برنامه IG را ببندید و از آن خارج شوید و اینترنت را روشن کنید. پیام به صورت سین نشده ظاهر می‌شود.

آیا می‌توان پیام‌های اینستاگرام کاربر دیگری را بخوانم؟

شما می‌توانید پیام‌های اینستاگرام شخصی را بخوانید. یکی از راه‌های انجام این کار، استفاده از برنامه جاسوسی مانند mSpy یا Eyezy است. با این حال، برای نصب آنها بر روی تلفن، باید به دستگاه دسترسی داشته باشید. بیشتر اوقات، والدین از آنها برای نظارت بر فعالیت آنلاین کودکانشان استفاده می‌کنند.

آیا پیام‌های دایرکت اینستاگرام قابل ردیابی هستند؟

پیام‌های دایرکت اینستاگرام قابل ردیابی نیستند اگر کاربری بخواهد پیام شما را ردیابی کند، آدرس IP سرورهای اینستاگرام را به جای دستگاه شما دریافت می‌کند. با این حال، اگر روی لینک اشتباهی در دایرکت‌های خود کلیک کنید، شخص می‌تواند از آن برای ردیابی آدرس IP تان استفاده کند.

آیا دایرکت اینستاگرام خصوصی است؟

پیام رسان اینستاگرام خصوصی است. این به این دلیل است که هیچ کس به جز افرادی که در پیام‌ها حضور دارند نمی‌تواند پیام را مشاهده کند. پیام‌های اینستاگرام رمزگذاری شده‌اند، بنابراین از لحظه خروج از دستگاه تا ورود مجد از آن‌ها محافظت می‌شوند. حتی فیسبوک هم نمی‌تواند پیام‌هایی را که به اشتراک می‌گذارید را مشاهده کند.

نتیجه گیری

حالا که یاد گرفتید که چگونه پیام‌های دایرکت اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانید. اگر می‌خواهید همین کار را با استوری‌های اینستاگرام انجام دهید، منتظر پست بعدی ما باشید.

اگر می‌خواهید از سایر قسمت‌های اینستاگرام جاسوسی کنید، باید از یک برنامه جاسوسی اینستاگرام استفاده نمایید.

منبع: techuntold

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.