۱۵ راز برای اینکه همسرتان دوباره عاشقتان شود

دنبال ترفندهایی هستی تا کاری کنی که همسرت دوباره عاشقت بشه؟ آیا از همسرت دور شدی و به دنبال روشی برای نزدیک شدن به هم هستی؟ در اینجا ۱۵ راز را به شما می‌گوییم که دوباره همسرتان را عاشقتان می‌کند.

اگر به دنبال یک “معجون عشق” افسانه ای هستید تا  دوباره روابط شما را جادو کند؛ وقتتان را هدر ندهید. هیچ معجونی درکار نیست؛ اما با این ترفندها می‌توانید به مرور دوباره به همسرتان نزدیک شوید.

همانطور که روابط بالغ می‌شود و ماه عسل تمام می‌شود؛ روابط شکل منطقی‌تری به خود می‌گیرد و آتش عشق اندکی خاموش می‌شود.

در حالی که برخی معتقدند همه چیز به سرنوشت ربط دارد، اما بهتر است بدانید یک رابطه خوب به تلاش، درک و همدلی نیازمند است.

چرا عشق به مرور کمرنگ می‌شود: مشکل شما نیستید اما ممکن است مغز شما باشد

همسرتان دوباره عاشقتان شود

روزهایی را به یاد می‌آورید که تا ساعت ۳ صبح صحبت می‌کردید و به بی مزه ترین جوک‌ها می‌خندیدید و اکنون در حال بحث و گفتگو هستید که نوبت چه کسی است که زباله‌ها را بیرون ببرد؟

این تنها مختص شما نیست، این روانشناسی انسان است! تئوری دلبستگی این تغییر را توضیح می‌دهد. در ابتدا، ما در مرحله عشق پرشور هستیم.

با گذشت زمان، ما به عشق دلسوزانه تغییر حالت می‌دهیم که بیشتر در مورد ارتباط عمیق و تعهد است.

دوپامین، انتقال دهنده عصبی مغز ما، در اینجا نقش مهمی ایفا می‌کند. در مراحل اولیه عشق، سطح دوپامین بالاتر می‌رود و همه چیز را هیجان انگیز می‌کند.

اما با گذشت زمان و قدیمی شدن روابط، سطح دوپامین ممکن است تثبیت شده و ثابت بماند. این بدان معنا نیست که عشق از بین رفته است، بلکه حالا لباس متفاوتی پوشیده، شاید چیزی راحت‌تر و با زرق و برق کمتر.

چگونه همسرمان دوباره عاشقمان شود؟

قبل از انجام حرکات عاشقانه بزرگ، بیایید چند استراتژی واقعی و اساسی را به شما یاد بدهیم که با آن همسرتان عاشقتان خواهد شد.

به یک خانه تکانی نیاز دارید

شما باید یک سرگرمی جدید به وجود بیاورید؛ چیزی فراتر از فیلم دیدن‌ها. مثلاً با هم هماهنگ شوید و صبح زود به پیاده روی بروید و تنیس بازی کنید.

فراتر از تماشای یک فیلم

از تماشا کردن فیلم در کنار هم، وقتی هر دوتان سرتان در گوشی است، دوری کنید. در حین دیدن فیلم در مورد آن حرف بزنید و در نهایت نظرتان را در مورد فیلمی که تماشا کردید بگویید. در مورد پیچش‌های داستانی آن بحث کنید و روی خط داستانی شرط‌بندی کنید.

زبان عشق همسرتان را یاد بگیرید

ممکن است شما جدیدترین ابزار فناوری را به او هدیه داده باشید و به نظر می‌رسید که او بیشتر تحت تأثیر یادداشت روی جعبه هدیه قرار گرفته باشد. بله همه چیز در مورد زبان عشق است.

برخی از ما با کلمات، برخی دیگر از طریق کارهایی مانند دریافت هدایا، گذراندن زمان یا لمس فیزیکی احساس خوبی داریم. پس باید زبان عشق همدیگر را بشناسید و آن را در آغوش بگیرید.

با هم حرف بزنید

لحظاتی را به گپ زدن در مورد امیدها، ترس‌ها، رویاها و برنامه‌های آینده‌تان اختصاص دهید. این صحبت‌های صمیمانه به عنوان یادآوری به شما می‌گوید که همسفر هستید و قرار است روزهای بهتری را با هم تجربه کنید.

رویاهای مشترکتان را دوباره کشف کنید

آرزوی مشترک شما برای سفر به یونان ممکن است به دلیل مشغله‌های زندگی فراموش شده باشد.

اما بازبینی رویاهای مشترک می‌تواند روحیه مشارکت در زندگی تان را احیا کند. مثلاً دوباره در مورد رویای مشترکی مانند افتتاح یک کافه با هم حرف بزنید و نقشه بکشید.

خنده، روش مخفی زنده کردن روابط

روزهای خنده‌های افراطی تان را به خاطر دارید؟ شاید وقت آن رسیده که آن جوک‌های قدیمی را کشف کنید یا در یک بحث کمدی باهم شرکت کنید.

خنده مشترک نه تنها حال و هوای هر دوتان را عوض می‌کند، بلکه به عنوان یادآوری از لحظات شادی که با هم ساخته اید است.

هنر رها کردن

نق زدن ممنوع. به جای تمرکز بر روی ناراحتی‌های کوچک، سعی کنید روی خوبی‌های بزرگ‌تر تمرکز کنید. ارتباط باز سازنده‌تر به دلیل این یادآوری‌های مثبت است.

برچسب “مامان” ممنوع

مادر شدن زیبا است، اما گاهی در میان پوشک‌ها و لباس شستن‌ها، زنی زیر برچسب «مادر» قرار دارد و فراموش شده است.

وقت گذاشتن برای مراقبت از خود، رسیدن به علایق شخصی، یا برنامه ریزی برای قرار ملاقات‌های شبانه می‌تواند به هر دوی شما کمک کند تا زنی را که عاشق شما شده را دوباره برگردانید.

سفرهای جدید را آغاز کنید

همسرتان دوباره عاشقتان شود

روال زندگی روزمره ممکن است یکنواخت به نظر برسد. برای فرار از این روزهای کسل کننده، سفرهای غافلگیرکننده یا حتی سفرهای یک روزه ساده را برنامه ریزی کنید.

طعم تازگی را بچشید

همانطور که جوانه‌های چشایی ما تنوع دوست دارند، قسمت عاطفی و ذهنی ما نیز با تجربیات جدید شکوفا می‌شوند.

امتحان کردن یک غذای جدید، انتخاب یک سرگرمی مشترک، یا یک ورزش دو نفره، همه این تجربیات تازه می‌توانند هیجانات جدیدی را در رابطه شما ایجاد کنند.

قدرت بخشش

اشتباهات همیشه هستند و هیچ کس کامل نیست. اما نگه داشتن کینه‌ها می‌تواند یک رابطه را سرد کند.

اگر سالگرد عروسی تان را فراموش کرده و یا یک ارتباط نادرست دارید، بخشش متقابل همانند دکمه تنظیم مجدد عمل می‌کند. به یاد داشته باشید، ممکن است  فراموش نکنید، بلکه با درک و عشق به جلو حرکت خواهید کرد.

داوری به اسم * زوج درمان*

تصور کنید که شما و شریکتان در تیم‌های فوتبال مختلف، برای گل زنی تلاش می‌کنید. حالا تصور کنید که یک داور بازی را سوت می‌زند. این چیزی است که زوج درمان انجام می‌دهد.

یک زوج درمان می‌تواند دیدگاهی متعادل ارائه دهد، مهارت‌های ارتباطی را آموزش داده و به هر دوی شماها کمک کند تا نیازهای یکدیگر را بهتر درک کنید.

قرارهای عاشقانه بگذارید

آن روزهای اول را به خاطر دارید که با یک قرار شب یا آشپزی با هم، ساعات خوشی در کنار یکدیگر داشتید؟ دوباره شروع کنید و با هم به سینما بروید و یا خرید کنید و یا یک غذای جدید بپزید.

با هم شکوفه دادن در زندگی

رابطه خود را به عنوان یک باغ ببینید. اگر فقط یک گل شکوفا شود، ممکن است مدتی زیبا باشد، اما به زودی احساس تنهایی می‌کند.

هر دو شریک باید به دنبال رشد شخصی باشند؛ چه از طریق آموزش، سرگرمی‌ها یا دستاوردهای شخصی. لذت جشن گرفتن موفقیت‌های یکدیگر می‌تواند جان تازه‌ای به رابطه تان بدهید.

هر رابطه ای ریتم خودش را دارد

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. شما از باطن زندگی بقیه خبر ندارید. عشق پیچیده و فوق العاده زیباست. درست مانند به یاد ماندنی‌ترین سفرها، لذت این سفر تنها به مقصد نیست، بلکه خود سفر لذت بخش است.

بله، گاهی مسیرهای انحرافی، توقف غیرمنتظره و مشاجره‌ها رابطه را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما مهم این است که در کنار هم از آن بگذرید.

احساس دوری یا جدا شدن از همسرتان به معنای پایان رابطه نیست. در عوض، ممکن است نشانه ای برای سوخت گیری مجدد، تنظیم دوباره، و شاید انتخاب یک مسیر جدید باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.