پرفروش ترین قاب های گوشی + ۳ تا از بهترین مدل ها

پرفروش‌ترین قاب‌های گوشی دارای ویژگی‌های خاص می‌باشد که مورد پسند کاربران شده‌اند در این مقاله قصد داریم سه تا از پرفروش‌ترین قاب‌های گوشی را معرفی کنیم و اگر هم قصد خرید داشتید لینک آن را قرار دادیم.

فکر می‌کنم سوالی در ذهن شما ایجاد شده که آیا این قاب‌های برچه معیاری انتخاب شده است به صورت کلی قاب‌ها را بر سه اساس کلی مورد بررسی قرار می‌دهیم این اساس شامل نظرات کاربران ، متریال استفاده شده در هنگام ساخت و همینطور بررسی ظاهر و طراحی قاب.

و این سه تا از پرفروش‌ترین قاب‌ها:  قاب گوشی لویی ویتون،  قاب گوشی سیلیکونی،  قاب گوشی پسرانه این سه تا دسته از قاب‌ها جزو بهترین مدل‌ها و همینطور پرفروش‌ترین آنها می‌باشد و در ادامه قصد داریم مزایا و معایب تک تک این مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی قاب های پرفروش چیست؟

ویژگی پرفروش‌ترین قاب های گوشی به طور کلی یک معیار نیست بلکه تمامی ویژگی‌ها را دارد از جمله استحکام خوب در برابر ضربه و همینطور داشتن ظاهر بسیار زیبا این  نمونه از قاب‌های پرفروش باشد که همه چی را با هم دارد در ادامه ریز جزئیات را مورد بررسی قرار دادیم  و سه تا از مهم‌ترین معیارها را به صورت کامل شرح داده‌ایم.

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر ضربه اصلی ویژگی پرفروش‌ترین قاب‌های گوشی می‌باشد قاب‌های پرفروش به طور کلی در برابر ضربه مقاوم هستند معمولاً متریال ساخته شده آن از سیلیکون یا پلاستیک می‌باشد تا هنگام افتادن گوشی و برخورد داشتن با سطحی گوشی آسیبی نبیند.

طراحی زیبا و شیک

یکی دیگر از ویژگی‌های پرفروش‌ترین قاب های گوشی طراحی آن می‌باشد این قاب‌ها رت کلی از رنگ‌ها و موادهای با کیفیتی ساخته می‌شود و باعث برجسته شدن قاب گوشی می‌باشد و حس و ارزش خاصی به گوشی تا می‌بخشد و به همین دلیل پرفروش‌ترین قاب های گوشی از این مورد به راحتی نمی‌گذرد.

مقاومت کامل در برابرآب و گرد غبار

به صورت کلی قاب‌ها باید  برابر آب مقاوم باشند و همینطور در برابر گرد و غبار باید عملکرد خوبی داشته باشد چنانچه قاب‌های پرفروش این ویژگی را دارند و قاب مد نظر شما هم باید این ویژگی رو داشته باشد  که گرد و غبارها معمولاً در سطح همه جا دیده می‌شود و یکی از کلیدی‌ترین نکات هنگام خرید قاب گوشی می‌باشد.

قاب گوشی سیلیکونی

قاب گوشی سیلیکونی از اون دسته قاب‌ها می‌باشد که هم زیبایی بسیار خاصی دارد و همینطور در برابر ضربه و همینطور در برابر انواع گرد و غبارها بسیار مقاوم است.

مزایا قاب گوشی سیلیکونی

و در ادامه به تک تک مزایا و معایب آن می‌پردازیم و جمع‌بندی به عهده خودتان قرار می‌دهیم که آیا این قاب گوشی مناسب شما می‌باشد یا نه.

مقاومت بالا در برابر ضربه

قاب‌های گوشی سیلیکونی به دلیل استفاده از جنس سیلیکون و همینطور انعطاف پذیری که دارد بسیار در برابر ضربه مقاوم می‌باشد و همینطور در برابر خط و خش هم از گوشی شما محافظت می‌کند این ویژگی ویژگی بارز قاب‌های سیلیکونی می‌باشد.

قیمت مناسب

ویژگی دیگر قاب‌های سیلیکونی داشتن قیمت مناسب است قاب‌های سیلیکونی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد  اگر قصد دارید برای قاب گوشی خود هزینه آنچنانی نکنید  قاب‌های گوشی سیلیکونی بسیار مقاوم می‌باشد و هم در کنار آن زیبای هم به شما ارائه می‌دهد.

معایب  قاب گوشی سیلیکونی

قاب‌های سیلیکونی معایب بسیار خاصی ندارد اما یکی از معایبی که همه کاربران از آن می‌گویند این است که   در برابر گرد و غبار ضعیف عمل می‌کند.

ماندن جای گرد و غبار

قاب‌های سیلیکونی معمولاً جای گرد و غبار بر روی آن می‌مانند و این هم از جنس سیلیکون می‌باشد سیلیکون این ویژگی را دارد و حتماً قبل از خرید از این موضوع آگاه باشید چرا که قاب‌های سیلیکونی هم معایبی دارد.

پرفروش‌ترین قاب‌ها

قاب گوشی لویی ویتون

قاب گوشی لویی ویتون روی ویتون اکثراً از چرم‌های بسیار با کیفیت تولید می‌شود و این امر باعث شده که قاب لویی ویتون یک قاب بسیار خاص شناخته شود و جزو لوازم لاکچری به حساب می‌رود.

مزایا قاب گوشی لویی ویتون

قاب گوشی لویی ویتون همانطور که از بهترین جنس چرم استفاده می‌شود و یک کالای لاکچری می‌باشد قیمت نسبتا بیشتری نسبت به بقیه قاب‌ها دارد.

طراحی لاکچری

طراحی قاب گوشی لویی ویتون به  دلیل استفاده شده از چرم‌های با کیفیت و طراحی بسیار زیبا یک قاب بسیار لاکچری می‌باشد و پیشنهاد می‌شود اگر به کالای لاکچری علاقه‌مند هستید بهترین گزینه برای شما قاب گوشی لویی ویتون.

مد و امرزوی

قاب‌های لوبیتون با سبک و مدهای امروزی بسیار سازگار است و همینطور اگر فردی هستید که به مد و به روز بودن علاقمند هستید فقط و فقط قاب لوییبیتون مناسب شما می‌باشد.

معایب قاب گوشی لویی ویتون

قیمت بالا

قاب لویی ویتون به دلیل استفاده شده از چرم با کیفیت و همینطور لاکچری بودن کالا ت آن نسبت به بقیه مدل‌های قاب گوشی بسیار بالاتر می‌باشد.

 قاب گوشی پسرانه

 قاب گوشی پسرانه

قاب‌ گوشی پسرانه معمولاً از طراحی بسیار متنوع می‌باشد نطور سلیقه پسران بیشتر سبک‌های گوشی‌های سیلیکونی می‌باشد که هم طراحی داشته باشد و هم مقاوم باشد.

نکته دیگری که قاب گوشی پسرانه در آن بسیار رعایت شده این می‌باشد که دسترسی به پورت‌ها بسیار راحت می‌باشد.

مزایا قاب گوشی پسرانه

قاب‌های پسرانه دارای مزایا و معایب مختلفی می‌باشد اما  پرفروش‌ترین قاب های گوشی می‌باشد این نکته قبل از خرید قاب گوشی به شما خیلی کمک می‌کند.

طراحی متنوع

خواب‌های گوشی پسرانه از طراحی و رنگ‌های بسیار جذاب استفاده می‌شود و همین ویژگی بارز قاب‌های پسرانه می‌باشد.

 محافظت از گوشی

قاب‌های پسرانه باید این ویژگی را رعایت کرده باشند که در برابر ضربه و همینطور در برابر گرد و غبار بسیار مقاوم باشد.

معایب قاب گوشی پسرانه

حجم اضافی

قاب گوشی‌های پسرانه به دلیل مقاوم بودم در برابر ضربه و همینطور استفاده شده از جنس سیلیکون و داشتن طراحی متفاوت میباشد قاب بسیار سنگین می‌باشد و اگر گوشی شما سنگین است این قاب مناسب شما نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.