معرفی سایت فروش نقشه‌های آماده مخصوص دانشجوهای معماری

معرفی سایت فروش نقشه های آماده مخصوص دانشجوهای معماری

همواره برای دانشجویان رشته معماری، داشتن نقشه‌های آماده و کیفیت بالا بسیار اهمیت دارد. این نقشه‌ها به آنان کمک می‌کنند تا در فرایند طراحی و اجرا، به یک نتیجه حرفه‌ای و قابل قبول برسند. اما یافتن نقشه‌های مناسب و با کیفیت ممکن است سخت و دشوار باشد. برای حل این مشکل، سایت فروش نقشه‌های آماده مخصوص دانشجویان معماری به آنان کمک می‌کند تا بتوانند با کمک این نقشه‌ها به پیشرفت دست پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های داخلی و خارجی فروش نقشه‌های آماده را به شما معرفی کنیم.

معرفی سایت‌های خارجی فروش پلان

سایت http://www.archdaily.com

سایت ArchDaily یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین منابع آنلاین در حوزه معماری است. این سایت در طول ۱۰ سال فعالیت خود، خدمات زیادی به جامعه معماری سراسر دنیا ارائه کرده است. با انتشار بیش از بیست هزار مقاله و خبر در زمینه معماری، ArchDaily تلاش کرده است تا به ارتقای علمی و دانش پژوهان در سراسر جهان کمک کند.

وب سایت ArchDaily فارسی نیز به عنوان بزرگترین منبع ترجمه شده این سایت، با هدف ارتقای علمی دانشجویان و معماران در ایران شکل گرفته است. این سایت مفید و کارآمد در زمینه های مختلف معماری، از جمله طراحی و عناوین مختلف، آثار معماران و دانشجویان را به همراه تحلیل‌ها و نقدهای مفید ارائه می‌دهد. همچنین، کتاب‌ها و منابع تخصصی معماری را معرفی و در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. علاوه بر این، سایت فیلم های آموزشی و مراحل طراحی و ساخت پروژه‌های معماری را نیز ارائه می‌دهد که در به‌روزرسانی دانش معماری بسیار مفید است. با توجه به این توضیحات، می‌توان به این نتیجه رسید که سایت ArchDaily یک منبع قابل اعتماد و کارآمد برای تمامی علاقه‌مندان به معماری است.

سایت http://bustler.net

سایت Bustler یک سایت معماری معروف است که به معرفی و انجام پروژه‌های بزرگ ساختمانی در سراسر جهان می‌پردازد. این سایت به عنوان یک منبع اصلی برای طراحان، معماران و علاقه‌مندان به زمینه معماری شناخته می‌شود.

Bustler اخبار، مقالات، عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به پروژه‌های معماری بزرگ را ارائه می‌دهد. این سایت با برگزاری مسابقات معماری، بهترین پروژه‌های ساختمانی را انتخاب و معرفی می‌کند، و به آنها هدایای ویژه‌ای می‌دهد و در حین برگزاری مسابقات معماری طراحان و معماران را نیز تشویق می‌کند.

سایت archinect.com

archinect یک وبسایت جامع در زمینه معماری و طراحی است که بهترین‌های این صنعت از سراسر جهان را گردآوری کرده است. این سایت به عنوان منبعی برای معرفی ایده های معماری مدرن و جدید شناخته می شود.

این سایت به طور مداوم به روزرسانی می شود و مقالات و منابع مهمی در زمینه معماری را ارائه می دهد که برای علاقه مندان جذاب است. این سایت تاثیر گذاری بر جامعه معماران جهانی دارد و به سرعت در حال رشد است.

نقشه‌های آماده مخصوص دانشجوهای معماری

معرفی سایت‌های داخلی

شما عزیزان می‌توانید از طریق دانلود فایل اتوکد پلان های معماری پروژه طراحی آماده خریداری کنید، یا از طریق mohandesco.ir بهترین پروژه را خریداری کنید. در ادامه برخی از بهترین سایت‌های معماری ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

گروه معماری پارساکد:

سایت گروه معماری پارساکد، یک سایت تخصصی است که مطالعات و رساله‌های معماری، پروپوزال معماری، طرح نهایی معماری، پایان نامه معماری و سایر مطالعات معماری را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این سایت توسط گروه معماری پارساکد ایجاد شده است و مطالب آن با قیمت مناسب در دسترس عموم قرار می‌گیرد. این لیست تنها بخشی از مطالعاتی است که توسط گروه معماری پارساکد انجام شده است و فعالیت‌های دیگری نیز انجام می‌دهند؛ مانند انجام نقشه‌های فاز یک و دو، طراحی و اجرای نما، آموزش تخصصی نرم افزارهای معماری، رندر و پست پروداکشن، ساخت ماکت، طراحی داخلی، انجام مقاله و پروژه‌های معماری، انجام پروپوزال معماری به طور کامل و سایر خدمات مرتبط با معماری، که همگی نشان‌دهنده تبحر و تخصص این سایت است.

مجموعه نقشه برداری مهندس

مجموعه مهندس از مطرح ترین مجموعه های ارائه خدمات نقشه برداری در کشور است که امروزه در سایت خود به فروش پلان های مختلف نقشه برداری نیز میپردازد. انواع نقشه ها و پلان های آماده ی معماری، ساختمانی و آپارتمانی، پلان های ویلایی، سازه های مختلف معماری و… را میتوانید با کمترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال دانلود فایل اتوکد پلان های معماری هستید حتما به این سایت سر بزنید چراکه با خرید هر نقشه چند عکس با کیفیت به همراه یک فایل اتوکد از پلان مربوطه را دریافت خواهید کرد.

سایت پارس دیسا

سایت پارس دیسا یک سایت معماری معروف است که در زمینه‌های عمران، معماری و شهرسازی فعالیت می‌کند. این سایت به بررسی و تحلیل پروژه‌های معماری می‌پردازد و هدف آن گسترش و پیشبرد علمی در حوزه‌های معماری و شهرسازی، توسعه کیفی نیروهای متخصص و رشد و ترقی امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های معماری است. این سایت فعالیت‌های خود را در حوزه‌های معماری منظر، برنامه‌ریزی شهری، طراحی شهری، مرمت بافت و ابنیه، طراحی صنعتی و موارد مشابه دیگر انجام می‌دهد. علاوه بر این، سایت پارس دیسا به منظور تقویت و مستندسازی پژوهش‌های مرتبط، نشریات علمی-پژوهشی را منتشر می‌کند.

سایت ایرانیان شهرساز

این سایت در چهار حوزه اختصاص فعالیت می‌کند که عبارتند از:

۱- در حوزه عمران و آمایش شهری، این سایت به مطالعه، تهیه، مدیریت و نظارت طرح های داخلی، توسعه، عمران، گردشگری و بخش های تاریخی و پدافند غیرعامل در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای، ناحیه‌ای و مجموعه (منطقه) شهری می‌پردازد.

۲- در حوزه محلی، این سایت به مطالعه، تهیه، مدیریت و نظارت طرح های جامع، تفصیلی و ساماندهی صنایع و مشاغل کاذب شهری و طرح های روستایی می‌پردازد.

۳- در حوزه معماری، طراحی شهری و مدیریت شهری، این سایت به مطالعه، تهیه، مدیریت و نظارت طرح های معماری، طراحی شهری و مدیریت شهری، ساماندهی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی می‌پردازد.

۴- در حوزه موضوعی، این سایت به مطالعه، تهیه، مدیریت و نظارت طرح های موضوعی مرتبط با فعالیت های فوق، از جمله طرح های توسعه راهبردی شهری (CDS) می‌پردازد.

سایت خط معمار

این سایت به صورت جامعه جهانی معماران، با بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان مجرب، به طراحی معماری مجتمع‌های تجاری، مسکونی، اداری، ورزشی، تفریحی و غیره به همراه فایل‌های رویت و تری دی مکس می‌پردازد. در واقع، این سایت یک پلتفرم آنلاین است که به معماران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های خود را به صورت آنلاین بر روی این پلتفرم به نمایش بگذارند و از نظر دیگران، اعم از معماران و کارفرمایان، بازخورد بگیرند. با استفاده از این سایت، معماران می‌توانند با ارائه پروژه‌های خود، نشان دهند که در چه حوزه‌هایی تخصص دارند و طرح‌هایشان برای چه نوع پروژه‌هایی قابل استفاده هستند.

نقشه‌های آماده مخصوص دانشجوهای معماری

سخن پایانی

سایت فروش نقشه‌های آماده مخصوص دانشجویان معماری ابزاری کاربردی است که به دانشجویان معماری این امکان را می‌دهد تا به صورت سریع و آسان به نقشه‌های با کیفیت دسترسی پیدا کنند. این نقشه‌ها با توجه به نیازهای طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف در دانشگاه، به طور دقیق و جامع تهیه شده‌اند. با استفاده از این سایت، دانشجویان معماری می‌توانند به سرعت نقشه‌های مورد نیاز خود را بیابند و در طراحی خود به کیفیت بالا دست یابند. لذا، با توجه به این امکانات و فرصت‌هایی که این سایت فراهم می‌کند، استفاده از آن به عنوان یک منبع قابل اعتماد و کارآمد برای دانشجویان معماری بسیار توصیه می‌شود.

منابع:

  • گروه معماری پارساکد:
  • مجموعه مهندس
  • http://www.archdaily.com
  • http://bustler.net
  • سایت پارس دیسا
  • سایت ایرانیان شهرساز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.