۱۷ مدل از جدیدترین پارکت ۱۴۰۳

زمانی که به یک محیطی می روید چه خانه باشد چه محل کار در اولین برخورد با پوشش های کف این فضاها روبرو می شوید؛ کفپوش ها در جنس ها و انواع مختلفی به تولید می رسند که هر کدام از آن ها با توجه به رنگ و مدلی که دارند از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند.

اگر سری به بازار هدف این محصولات زده باشید، حتما می دانید که پارکت ها یکی از پر فروش ترین انواع کفپوش ها هستند که در مدل های متنوعی به تولید می رسند و تمام سلیقه ها را پوشش دهی می کنند؛ در این مقاله قصد داریم که ۱۷ مدل پارکت ۱۴۰۳ را که در مجموعه تولیدی آریاپود به تولید و عرضه می رسند را به شما معرفی کنیم؛ در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر دارید تا انتهای محتوای ذیل همراه ما باشید و خواندن آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

جدیدترین پارکت ۱۴۰۳

معرفی ۱۷ مدل پارکت ۱۴۰۳

پارکت ها در مدل های متنوعی به تولید می رسند که ما قصد داریم ۱۷ مدل ازبهترین پارکت ۱۴۰۳ را به شما معرفی کنیم تا یک خرید پارکت و انتخاب برایتان ساده تر باشد، لطفا به ادامه مطلب توجه نشان دهید.

  • پارکت گرین لایف مدل رنگ خاکستریعموما پارکت ها با رنگبندی های طیف قهوه ای به تولید می رسند و بیشتر افراد هم ترجیح می دهند از همین رنگ این پوشش دهنده ها استفاده نمایند؛ اگر به زیبایی ظاهر محیط کار یا زندگی خود اهمیت می دهید و به دنبال رنگ های منحصر به فرد پارکت ها هستید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که پارکت گرین لایف مدل خاکستری را انتخاب نمایید؛ این مدل و رنگ از پارکت ها از استقامت بالایی برخوردار هستند و زیبایی دکوراسیون داخلی شما را تحت تاثیر قرار می دهند.
  • پارکت گرین لایف مدل کوه یخپارکت گرین لایف مدل کوه یخ از دیگر کفپوش های ترند سال ۱۴۰۳ می باشد؛ این مدل از کفپوش ها علاوه بر این که ظاهر و رنگ زیبایی دارند یک عایق مناسب هستند؛ به همین منظور برای پوشش کف محیط هایی که در مناطق سردسیری هستند بهترین گزینه به شمار می آیند.
  • پارکت گرین لایف مدل ماهون آفریقاییاگر از آن دسته افرادی هستید که دوام و کیفیت کفپوشی که انتخاب می کنید برایتان مهم است، پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده از پارکت های مدل گرین لایف ماهون آفریقایی می باشد؛ این نوع پوشش دهنده های کف از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند و در متنوع ترین رنگ ها به تولید می رسند که هزینه مقرون به صرفه ای را هم برای خرید طلب می کنند.

جدیدترین پارکت ۱۴۰۳

  • پارکت گرین لایف مدل سرخی آتشپارکت گرین لایف مدل سرخی آتش از دیگر ۱۷ مدل پارکت ۱۴۰۳ به شمار می آید که از نظر ظاهری چشمگیر و جذاب است و از لحاظ کیفی هم در درجه مطلوبی قرار دارد و یک انتخاب خوب برای افرادی به شمار می آید که هم به جلوه مطلوب و هم به کیفیت بالای پوشش دهنده های کف خود اهمیت می دهند.
  • پارکت گرین لایف مدل چوب گردواز ویژگی های خوبی که می توان برای گرین لایف مدل گردو در نظر گرفت این است که این کفپوش ها در طیف گسترده ای از رنگ ها به تولید می رسند که طول عمر و دوام بالایی دارند و بهترین مدل پارکت ۱۴۰۳ محسوب می شوند و از دیگر ویژگی های خوب این مدل از کفپوش ها می توان به ضد خش بودنشان اشاره داشت.
  • پارکت کنتال کلیک kc712: این نمونه از پارکت ها جزو پوشش دهنده های عایق کف محسوب می شوند که از لحاظ سطح کیفی و دوام در درجه بالایی قرار دارند و حرف اول را می زنند؛ اگر متمایل هستید که از کفپوش هایی محکم و مقرون به صرفه استفاده کنید، ما به شما توصیه می کنیم که پارکت کنتال کلیک kc712 را در جدول انتخابات خود قرار دهید.
  • پارکت کنتال کلیک kc711: کیفیت بالا، زیبایی ظاهر، عمر و دوام زیاد از مزیت های خوب پارکت نام برده به شمار می آید؛ پارکت کنتال کلیک kc711 در طرح و رنگبندی های متنوع به تولید می رسد که در صورت استفاده، پوشش شیک و جذابی را برای محیط کار یا زندگی شما فراهم می آورد.

جدیدترین پارکت ۱۴۰۳

  • پارکت باکستر ۷۷۲۸: اگر به دنبال زیباترین و منحصر به فردترین پارکت ها هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پارکت باکستر ۷۷۲۸ می باشد؛ این نوع پارکت ها در رنگ بندی های مختلف در دسترس عموم قرار می گیرند و چه از لحاظ سطح کیفی و چه از نظر زیبایی حرف اول را می زنند.
  • پارکت باکستر مدل ۷۷۱۶: اگر ساکن مناطق سردسیری هستید و به دنبال پارکت های عایق و مرطوب برای پوشش کف منزل یا محل کار خود می باشید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که پارکت باکستر مدل ۷۷۱۶ را انتخاب نمایید و مطمئن باشید که از این کار خود هیچ وقت پشیمان نخواهید شد.
  • پارکت دنیز مدل ۵۷۲۳: در معرفی ۱۷ مدل پارکت ۱۴۰۳ به پارکت های دنیز اشاره می کنیم؛ این نمونه از کفپوش ها در طیف گسترده ای از رنگ و طرح ها در کمپانی آریاپود قابل تولید هستند که با استفاده از مواد با کیفیت به تولید می رسند و طول عمر و دوام بسیار بالایی دارند.
  • پارکت دنیز مدل ۵۷۱۳: این مدل از پارکت دنیز نیز رنگی بلوطی شکل دارد و یک انتخاب خوب برای افرادی به شمار می آید که به دوام و جلوه منحصر به فرد کفپوش های خود توجه ویژه ای دارند، پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید، حتما این مدل از پارکت های دنیز را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.
  • پارکت آرتا مدل ۸۷۰: پارکت آرتا مدل ۸۷۰ از دیگر ۱۷ مدل پارکت ۱۴۰۳ محسوب می شود که استقامت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و بیشتر برای محیط هایی که عبور و مرور در آن ها زیاد است به کار گرفته می شود.
  • پارکت آرتا مدل ۷۴۵: از دیگر پارکت های محبوبی که تقاضای بالایی هم برای خرید دارد، پارکت آرتا مدل ۷۴۵ می باشد؛ این پارکت ها در مجموعه تولیدی آریا پود با بهترین مواد اولیه به تولید می رسند و از لحاظ مقاومت و سطح کیفی در درجه بالایی هستند.
  • پارکت آرتا مدل ۷۳۵: پارکت آرتا مدل ۷۳۵ از دیگر مدل های برتر کفپوش در سال ۱۴۰۳ به شمار می آید که به رنگ کرم قهوه ای روشن می باشد و یک انتخاب خوب برای دکوراسیون های مدرن محسوب می شود.
  • پارکت آرتا مدل ۷۷۰: در معرفی ۱۷ مدل پارکت ۱۴۰۳ به پارکت آرتا مدل ۷۷۰ می رسیم که رنگ این نوع پارکت به رنگ قهوه ای تقریبا تیره می باشد و برای پوشش کف منازلی که دکوراسیون آن ها سبک کلاسیک دارد انتخابی خوب و ایده آل به شمار می آید.
  • پارکت آرتا مدل ۸۲۵: ضد خط و خش، دوام و قدرت فوق العاده بالا در برابر ضربه و فشار از ویژگی های منحصر به فرد پارکت آرتا مدل ۸۲۵ به شمار می آیند که این پارکت ها به رنگ قهوه ای عسلی هستند و جزو پر فروش ترین پوشش دهنده های کف در این مدل محسوب می شوند که از سطح کیفی بالا و طول عمر فراوان برخوردار می باشند.
  • پارکت آرتا مدل ۸۴۵: این نمونه از پارکت ها نیز ترکیب رنگی از کرمی و طوسی دارند که از لحاظ زیبایی ظاهر حرف اول را می زنند و جزو مقاوم ترین و با دوام ترین کفپوش ها به شمار می ایند قابل استفاده برای پوشش کف در تمام سبک دکوراسیون ها می باشند.

ثسخن پایانی

۱۷ مدل از بهترین پارکت ۱۴۰۳ موضوعی بود که در مقاله مذکور به بررسی آن پرداختیم و مدل های پر فروش از پارکت را هم به شما معرفی نمودیم؛ اگر راغب به استفاده از پارکت شده اید، توصیه ما به شما این است که محصولات نام برده را با اطمینان از سطح کیفی بالا از فروشگاه دکوراسیون داخلی آریاپود سفارش دهید؛ این فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی با به کارگیری مجهزترین دستگاه ها و نیروهای کاربلد بهترین پارکت ها و بهترین پارکت لمینت در متنوع ترین مدل ها و رنگ ها تولید می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

برای آن که بتوانید برای سفارش پارکت با تیم فروش ما در آریاپود ارتباط برقرار کنید یا می توانید از شماره تلفن های موجود در صفحه کمک بگیرید یا این که درخواست خود را به طور آنلاین از طریق همین صفحه به ثبت برسانید تا دراسرع وقت با شما ارتباط برقرار نماییم.

۰۲۱۴۶۰۶۰۱۲۵  – ۰۹۹۲۴۰۴۰۸۷۱  –  ariapood.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.