قابلیت خرید تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی

اگر شما هم جز کاربران فعال تلگرام هستید حتما عبارت تلگرام پرمیوم را شنیده‌اید. تلگرام پرمیوم نسخه جدیدی از این برنامه است که به صورت اشتراکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. کاربران اپلیکیشن تلگرام با خرید نسخه پرمیوم از محدودیت‌هایی که در نسخه عادی داشتند رها خواهند شد. همچنین وجود قابلیت‌های کاربردی در نسخه پرمیوم برای مشترکین این برنامه شرایطی را فراهم می‌کند تا استفاده بهینه‌ای از این اپلیکیشن داشته باشند. در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت.

تفاوت اکانت عادی با پرمیوم تلگرام

شرکت تلگرام با عرضه نسخه پرمیوم درآمد بیشتری از کاربرانش را کسب می‌نماید. همان‌طور که متوجه شدید استفاده از نسخه‌ی پرمیوم قابلیت‌های اختصاصی بیشتری را در دسترس کاربران قرار خواهد داد و این اولین تفاوت تلگرام پرمیوم و اکانت‌های عادی خواهد بود. که در ازای این دسترسی باید به صورت ماهانه یا انتخاب بازه زمانی بیشتر مبلغی را به تلگرام پرداخت کنند.

خرید تلگرام پرمیوم

بهتر است بدانید با خرید تلگرام پرمیوم علاوه بر استفاده از قابلیت‌های جدید، برخی از قابلیت‌های فعلی این پیام‌رسان هم برای افرادی که از این نسخه استفاده می‌کنند بهبود یافته است. با انتشار نسخه پرمیوم کاربران می‌توانند از توسعه‌ی مداوم تلگرام حمایت کنند.

تفاوت عمده‌ی دیگر این دو نسخه را می‌توان حذف تبلیغات در نسخه‌ی اشتراکی بیان کرد. که تجربه راحت استفاده از تلگرام را بدون تبلیغات مزاحم برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین تفاوت دیگر تلگرام پرمیوم با تلگرام عادی افزایش حجم آپلود فایل‌ها است که از ۲ گیگابایت به ۴ گیگابایت ارتقا یافته است.

علاوه بر موارد ذکر شده محدودیت بسیاری از قابلیت‌ها در مقایسه با نسخه‌ی رایگان دو برابر افزایش یافته است. مواردی مانند، تعداد فولدرهای قابل ساخت، تعداد استیکرهای مورد استفاده، دنبال کردن کانال‌ها و گروه‌های قابل عضو شدن، همه در نسخه‌ی پرمیوم دو برابر شده است. و تجربه استفاده هریک از این قابلیت‌ها در نسخه اشتراکی بسیار مفیدتر خواهد بود.

از تفاوت‌های دیگر تلگرام پرمیوم با تلگرام رایگان می‌توان به سرعت بالای دانلود فایل‌ها برای کاربران نسخه‌ی پرمیوم و قابلیت تبدیل صدا به متن اشاره نمود. مدیریت چت‌های کاربران و استفاده از تصاویر پروفایل انیمیشن هم نمونه دیگری از ویژگی‌های تلگرام پرمیوم خواهد بود. البته در آخرین آپدیت تلگرام پرمیوم به تازگی قابلیتی به نام بوست نیز اضافه شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کاربرد بوست تلگرام

همان‌طور که گفته شد یک امکان جدید که برای کاربران نسخه پرمیوم تلگرام فعال می‌شود قابلیت بوست است. بوست شرایطی را فراهم می‌کند تا کاربران به کانال‌هایی که علاقمند هستند رای (بوست) دهند. میزان این آرا باعث می‌شود تا قابلیت‌های اختصاصی مانند ارسال استوری برای کانال تلگرام فعال شود. از ویژگی‌های این قابلیت جذاب، این است که کاربران قادر خواهند بود تا برای استوری‌های تلگرام خود، موزیک سفارشی و دلخواه خود را قرار دهند.

تمامی این موارد باعث می‌شود تعداد اعضای کانال افزایش یابد و کسب و کارهای تلگرامی رونق بگیرند. اگر شما هم به استفاده از بوست تلگرام علاقمند هستید و تمایل دارید در این زمینه فعالیت کنید، بهتر است نحوه فعال‌سازی بوست تلگرام را بلد باشید. البته فراموش نکنید که این قابلیت فعلا برای کاربران عادی فعال نشده است. این ویژگی تاثیر بسیار فراوانی در ارتقای میزان رشد کسب و کارهای مختلف و افزایش تعداد ممبرهای کانال‌های تلگرامی خواهد داشت. در ادامه این مطلب به فعال‌سازی و خرید بوست تلگرام می‌پردازیم.

نحوه فعال‌سازی خرید بوست تلگرام

برای خرید بوست تلگرام و فعال‌سازی آن دو راه وجود دارد که در ادامه هریک را مرور می‌کنیم.

روش اول خرید اکانت تلگرام پرمیوم است، با تهیه نسخه پرمیوم کاربران می‌توانند به تمام آپشن‌های ویژه این برنامه دسترسی داشته باشند. هر اکانت تلگرام پرمیوم دارای ۴ بوست رایگان خواهد بود که با فعال سازی این اکانت، در اختیار کاربران‌ قرار خواهند گرفت. افراد قادر هستند از این قابلیت برای حمایت کانال استفاده کنند و با این کار کانال مورد نظر خود را ارتقا می‌دهند. برای استفاده از بوست، کاربران باید از آدرس کانال مورد نظر استفاده کنند و پس از آن یک علامت ؟ و سپس عبارت boost را اضافه کنند و روی آدرس کلیک کنند. تا از این طریق از کانال مورد نظر خود حمایت کنند.

در روش دیگر کاربران می‌توانند با کمک لینک اختصاصی خود، از تلگرام تقاضای بوست داشته باشند. برای مشاهده این لینک، اول باید وارد برنامه تلگرام شوند و در قسمت Channel Info کانال تلگرامی خود بروند و روی گزینه More ضربه بزنند، سپس گزینه Statistics را انتخاب کنند. کاربران در این قسمت، می‌توانند گزینه Boosts را مشاهده کنند که در آن، لینک اختصاصی برای دریافت بوست تلگرام موجود است. همچنین سطح بوست تلگرام در این قسمت قابل مشاهده است. با رسیدن حداقل به سطح ۱۰ امکانات جذاب‌تری برای مدیریت بهتر کانال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

جمع بندی

خربد تلگرام پرمیوم برای کاربران استفاده‌ از قابلیت بوست را به همراه خواهد داشت که با استفاده از آن می‌توانند تاثیر بسیار مثبتی بر کسب و کار خود داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.