PHOTOG؛ گوشی هوشمند خود را به یک دوربین تبدیل کنید

با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از گوش های هوشمند بسیار افزایش یافته است. کاربران بیشتر از این وسایل برای ثبت عکس ها و فیلم های خود استفاده می کنند و کمتر کسی است که از دوربین های عکاسی استفاده کنند، زیرا دوربین های عکاسی اغلب بزرگ و یا سنگین هستند و استفاده از آنها دشوار است و شما نمی توانید در همه شرایط آنها را به همراه خود داشته باشید مگر اینکه به صورت حرفه ای عکاسی می کنید، به عبارتی گوشی های هوشمند محبوبترین دوربین ها در بین کاربران می باشند.

دوربین های این گوشی های هوشمند یکی از اصلی ترین فاکتورها در هنگام خرید گوشی ها است، زیرا کاربران برای ثبت لحظات خود به گوشی های خود متکی هستند و در هر حال از آنها استفاده می کنند. در واقع این گوشی ها منبع مهمی برای تمامی خاطران ما به حساب می آیند، عکس ها و فیلم های خانوادگی ، سفر، مراحل رشد کودکانمان و .. اما این گوشی ها ساختار فیزیکی مشابه دوربین های عکاسی را ندارند و ممکن است شما را دچار مشکل کنند. تصور کنید در حال فیلمبرداری هستید ممکن است ناگهان گوشی تان از دستتان خارج شود و به زمین بیوفتد، برای جلوگیری از این کار شما از دو دست خود استفاده می کنید، و یا با دوستانتان به گردش رفته اید و در حال عکسبرداری هستید که ناگهان باتری گوشیتان تمام می شود، و دیگر نمی توانید آن لحظات تکرارنشدنی را ثبت کنید و یا نور کافی در محیط وجود ندارد. “PHOTOG” دستگاهی است که می تواند این شرایط را برای شما فراهم کند تا راحت تر با گوشی همراهتان عکس بگیرید و خاطرات خود را ثبت کنید.

در این قسمت کاربرد ها و ویژگی های این دستگاه نوآورانه را شرح می دهیم:
• این دستگاه با همه گوشی های هوشمند سازگار است با هر اندازه ای. در واقع با استفاده از دکمه وُلومی که در کنار دستگاه قرار دارد سایز آن کوچک و بزرگ می شود و متناسب با اندازه گوشی شما تنظیم خواهد شد.

• قابلیت ایجاد نور و همچنین ضبط صدا از طریق میکرون را دارد.

• طراحی آن به گونه ای است که می توانید با یک دست به راحتی آن را نگه دارید و از دکمه های آن استفاده کنید و این احساس در شما به وجود می آید که گویی دوربین DSLR در دستان شماست.

• شما می توانید به صورت مستقیم از طریق دکمه های که بر روی دستگاه قرار دارد عکس بگیربد که این قابلیت از طریق بلوتوث اتفاق می افتد.

• هچنین در این دستگاه باتری قرار گرفته است، در صورتی که در حین کار و عکسبرداری، گوشی شما با کمبود شارژ مواجه شد، “PHOTOG” می تواندگوشی شما را شارژ کند. این دستگاه از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری تشکیل شده است. در واقع این کار در هنگام فیلمبرداری و یا عکسبرداری اتفاق می افتد و احتیاجی نیست که شما این کار را متوقف کنید.

• باتری به کار رفته در آن قابل شارژ می باشد. در واقع شما با به کار گیری این دستگاه کمکی خیلی ساده، شرایطی فراهم می کنید که با راحتی و امکانات بیشتر با گوشی همراه، عکسبرداری کنید، گوشی تان را شارژ کنید و از قابلیت های دیگر آن استفاده کنید.

در واقع شما با این دستگاه می توانید به صورت امن با یک دست فیلم و عکس ثبت کنید و از قابلیت های دیگر آن استفاده کنید.

1 نظر
  1. […] که دوربین حرفه ای ندارید، شما می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی‌های هوشمند، عکس‌های برفی جذابی خلق […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.