نحوه مشاهده لایو اینستاگرام در رایانه شخصی

اگر مدت زمان زیادی است که جزء کاربران اینستاگرام هستید مطمئنا فیلم‌های لایو اینستاگرام را دیده‌اید، این کار با موبایل و تلفن همراه بسیار ساده است اما با استفاده از رایانه شخصی و روی دسکتاپ کامپیوتر راحت نیست و مراحلی دارد اما به هر حال شدنی است. اولین چیزی که باید بدانید این است که ورود به حساب اینستاگرام خود در مرور گر وب به شما کمکی نخواهد کرد در عوض برای دسترسی به آن باید Chrome را بارگیری کنید. در این مقاله ما روش‌های مختلف تماشای لایو اینستاگرام را بر روی دسکتاپ را ذکر کرده‌ایم.

IG Stories برای اینستاگرام چیست؟

در بیشتر مواقع ما پیشنهاد می‌کنیم که لایو اینستاگرام را از تلفن همراه مشاهده کنید اما اگر میخواهید آن را در رایانه ببینید دستور العمل‌های مفصلی را برایتان آورده‌ایم. شما با استفاده از یک برنامه Instagram Live میتوانید به راحتی به تماشای فیلم زنده بپردازید.

همچنین یکی از برنامه‌هایی که به شما امکان تماشای فیلم‌های لایو را می‌دهد IG Stories است. IG Stories for Instagram برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد فیلم لایو اینستاگرام را روی رایانه خود تماشا کنید و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که استوری‌ها را تماشا کنید و فیلم‌های زنده به پایان رسیده را بارگیری کنید. توجه داشت باشید که بارگیری فیلم زنده مطابق با اخرین به روز رسانی، فقط برای ویندوز در دسترس است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اخیرا اضافه شده است، شامل امکان بارگذاری تصاویر در استوری اینستاگرام خود از طریق برنامه است.

مشاهده لایو اینستاگرام در رایانه

نحوه تماشای لایو اینستاگرام در Mac رایانه شخصی

برای تماشای فیلم زنده اینستاگرام از رایانه شخصی خود مراحل زیر را انجام دهید:
۱- Chrome را نصب کنید.
۲- از طریق Chrome به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.
۳- در بالای صفحه روی نماد برنامه کلیک کنید.
۴- IG Stories را انتخاب کنید.
۵- پس از کلیک بر روی Go to IG Stories، به نسخه دیگری از صفحه اینستاگرام خود منتقل می‌شوید.

شما باید در صفحه چهار دسته متفاوت در کنار نوار جستجوی خود مشاهده کنید:
دوستان
محل
جستجو کردن
بارگذاری

بخشی که هنگام ورود به سیستم مشاهده می‌کنید معمولا Friends است. در این صفحه لیستی از دوستان شما وجود دارد که به تازگی تصاویر یا فیلم‌هایی را برای استوری‌های خود ارسال کرده‌اند. اگر دوستانتان در حال پخش یک فیلم زنده باشند، نام کاربری آن شخص را با یک نماد زنده در کنار آن مشاهده خواهید کرد. برای شروع مشاهده فیلم زنده روی نماد کلیک کنید اگر هیچ فیلم زنده‌ای در حال پخش نیست، بر روی نماد “چشم” دوست خود کلیک کنید تا فیلم ذخیره شده را مشاهده کنید.

شما همچنین می‌توانید بارگیری استوری‌ها، تماشای استوری افراد غریبه، جستجوی استوری توسط کاربران، برچسب‌ها یا مکان‌ها را دنبال کنید و ببینید. بنابراین اگر قصد تماشای لایو اینستاگرام در رایانه شخصی خود را دارید، Mac شخصی برنامه واقعا مفیدی است. با این حال شما می‌توانید برای دسترسی به عملکردهای کامل اینستاگرام در کنار آن از برنامه‌های دیگری هم استفاده کنید، زیرا تمرکز این برنامه بر روی فیلم‌های زنده است. برنامه‌های زنده اضافی اینستاگرام در رایانه ارزشمند هستند.

اگر از راهکار قبل راضی نیستید اما هنوز هم قصد تماشای لایو اینستاگرام را در رایانه خود دارید برنامه‌های دیگری نیز وجود دارند که ارزش امتحان کردن را دارند.

* ابزاری به نام Loola.tv وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فیلم‌های زنده را از روی دسکتاپ خود به چندین نوع سیستم عامل از جمله اینستاگرام ترجمه کنید.

* یکی از بهترین افزونه‌هایی که ما آزمایش کردیم Denanco برای اینستاگرام است. با استفاده از این برنامه می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر اخیر را در اینستاگرام جستجو کنید و افراد را تماشا کنید. فیلم‌های خود را در استوری ارسال کنید و فیلم‌ها و تصاویر را از IGTV اینستاگرام در دسکتاپ خود بارگیری کنید. توسعه دهندگان ادعا می‌کنند که این برنامه به شما امکان می‌دهد همه کارهایی که در اینستاگرام با تلفن همراه انجام می‌دهید با رایانه شخصی هم انجام دهید. ولی برای رایانه شخصی هنوز هم بهترین برنامه برای تماشای لایو اینستاگرام، IG Stories است.

مشاهده لایو اینستاگرام در رایانه

نکاتی برای یافتن DIRECT اینستاگرام

مهم نیست که از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید نکات ساده‌ای برای یافتن پخش مستقیم اینستاگرام وجود دارد و این‌ها روی کلیه برنامه‌های افزودنی کار می‌کند.

دنبال کردن: اگر می‌خواهید دوستان خود را دنبال کنید و لایوهای اینستاگرام آنها را مشاهده کنید، برخی از افراد به مراتب بیشتر از سایرین احتمالا پخش زنده می‌کنند.

استوری‌های اینستاگرام: وقتی وارد برنامه می‌شوید یا از افزونه‌های روی دسکتاپ استفاده می‌کنید، یک ردیف از آواتارها با حلقه‌های رنگی در بالای صفحه خود مشاهده می‌کنید و در این بخش کلمه “زنده” را در زیر نماد کاربر مشاهده می‌کنید این بدان معناست که دوست شما در حال پخش زنده است.

پخش فیلم‌های زنده: اگر به صورت اتفاقی منتظر تماشای فیلم زنده بودید اما به دلایلی نتوانسته‌اید در لایو شرکت کرده و تماشا کنید، ناراحت نشوید فیلم‌های لایو اینستاگرام را میتوان بعد از پایان آنها در صفحه شخصی فرد مورد نظر در قسمت استوری مشاهده کنید. اگرچه لازم به ذکر است که استوری‌ها پس از ۲۴ ساعت از طریق فید ناپدید می‌شوند.

نصب برنامه اینستاگرام بر روی موبایل بهترین گزینه است

در حالی که تمامی مواردی که در بالا گفته شد بسیار مفید و کاربردی هستند و می‌توان به راحتی از آنها استفاده کرد، و از طریق رایانه شخصی به تماشای فیلم زنده در اینستاگرام پرداخت، اما با این حال باز هم هیچ راهی بدون عیب و اشکال نیست و بهترین توصیه برای نصب و استفاده از برنامه اینستاگرام و تماشای لایوهای اینستاگرام ، نصب این برنامه بر روی تلفن همراه است زیرا مشکلات کمتری برایتان به وجود خواهد آورد و استفاده از آن برایتان راحت‌تر خواهد بود اما اگر مجبور به استفاده از رایانه شخصی هستید می‌توانید موارد بالا را رعایت کنید و از آن استفاده کنید.

منبع: instagram live videos browser

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.