راهنمای خرید ردیاب تناسب اندام

سلامتی اخیراً به یک کلمه پر سر و صدا تبدیل شده است و همه افراد بر آن تاکید دارند. طی چند سال گذشته شاهد افزایش همه چیز در زمینه تندرستی، سلامتی و معنویت بوده‌ایم. در طول چند سال گذشته، شیوه زندگی افراد تغییر کرده است و اغلب افراد اهمیت زندگی سالم را در زندگی به طرق مختلفی درک می‌کنند. در صورتی‌که بدن سالم باشد از اَشکال مختلف اختلالات، رهایی پیدا می‌کند و در نتیجه، زندگی طولانی‌تری خواهد داشت. همچنین فرد می‌تواند بدون هیچ گونه درد، رنج و یا ناراحتی به زندگی خود ادامه دهد. در نتیجه امروزه مراقبت از خود نیز در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است اما در میان این همه هیاهوی تبلیغاتی یافتن یک روال مناسب که باعث ورزش خوب، خواب، ویتامین‌ها و طرز فکر شود می‌تواند چالش برانگیز باشد.‌ خوشبختانه یک راه حل بالقوه برای سلامتی وجود دارد. اگر مصمم هستید که اهداف سلامتی خود را محقق کنید ردیاب تناسب اندام با دستگاه‌های اندازه‌گیری ضربان قلب می‌توانند کمک بزرگی باشند. این دستگاه‌های پوشیدنی تغییراتی برای حفظ سلامت جسمی و روحی هستند. در حالی که برخی از آنها دارای ردیابی اساسی هستند برخی دیگر با ویژگی‌های پیشرفته مانند گزارش مسافت پیموده شده و سازگاری با گوشی‌های هوشمند ارائه می‌شوند.

یافتن یک ردیاب مناسب تناسب اندام می‌تواند چالش برانگیز باشد. شما ممکن است یک ورزشکار مشتاق یا یک فرد معمولی باشید اما بدون توجه به فعالیت‌های خود یک ردیاب تناسب اندام برای نیازهای سلامتی شما وجود دارد. قبل از اینکه سرمایه اصلی خود را صرف ردیاب تناسب اندام کنید موارد کمی وجود دارد که بهتر است آن‌ها را در نظر بگیرید.

ردیاب تناسب اندام

ویژگی‌های کلیدی برای خرید ردیاب تناسب اندام

فعالیت بدنی

نیاز روزانه شما به تمرین چیست؟ در نظر بگیرید که چگونه یک ردیاب تناسب اندام می‌تواند به رژیم شما کمک کند. اگر به فعالیت‌هایی مانند پیلاتس، یوگا یا پیاده روی مشغول هستید برای کنترل ضربان قلب و داده‌های خواب یک ردیاب تناسب اندام اساسی را انتخاب کنید. از طرف دیگر اگر تمرینات با شدت بالا از جمله دویدن و شنا مورد توجه شماست یک ردیاب تناسب اندام انتخاب کنید که بتواند به شما موارد حیاتی را ارائه دهد و مسافت پیموده شده خود را بخاطر بسپارید. مثلاً شناگران تمایل به استفاده از یک مچ بند هوشمند ضد آب دارند، اما در نظر داشته باشید که تمام ردیاب‌های ضد آب برای شنا کردن مناسب نیستند. دونده‌ها نیاز به ردیاب‌هایی دارند که زمان، فاصله، سرعت و زمان باقی مانده را نشان دهد. در صورتی که می‌خواهید تمام این پارامترها را با یک دقت خوب و بدون نیاز به حمل گوشی هوشمند مانیتور کنید، نیاز به یک مچ بند هوشمند مخصوص دوندگان با GPS داخلی دارید. ردیاب‌های تناسب اندامی وجود دارند که فعالیت دوچرخه سواری را به عنوان یک فعالیت ثبت و ضبط می‌کنند و شامل سنسورهای حرکتی خاص هستند. دستگاه‌های شرکت‌های خاص ورزشی مانند Garmin ،Mio Global و Polar از این قابلیت برخوردارند.

طراحی

لباس‌های پوشیدنی به منظور سهولت زندگی ما هستند با این حال برخی از آنها می‌توانند بسیار عالی و برخی بسیار ناراحت کننده باشند. یک ردیاب تناسب اندامی انتخاب کنید که به خوبی روی مچ شما قرار بگیرد. مطمئناً نمی‌خواهید هنگام دویدن و گردش از دست شما بیفتد و با آن احساس راحتی نداشته باشید. به دنبال مدل‌هایی بگردید که در رنگ‌های مختلف ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید مدلی متناسب با لباس‌ها، فعالیت روزمره و لباس‌های کاری خود داشته باشید.

ردیاب تناسب اندام

ویژگی‌های سلامتی

یک ردیاب تناسب اندام ممکن است ضربان قلب را کنترل کند، اما سایر ویژگی‌های سلامتی آن چیست؟ برخی از ردیاب‌ها به شما آماری درباره الگوی خواب، حرکت روزانه و مسافت بعد از تمرین می‌دهند. حتی اگر ردیاب‌های تناسب اندام برای درمان یا پیشگیری از بیماری‌ها نباشند آنها می‌توانند بینشی ارزشمند در مورد وضعیت جسمی و روانی شما ارائه دهند.

سازگاری با گوشی‌های هوشمند

تلفن هوشمند شما احتمالاً یکی از مهمترین دستگاه‌های فناوری است بنابراین یافتن یک ردیاب تناسب اندام سازگار با آن ممکن است مفید باشد. در این صورت هنگام رفت و آمد، ورزش یا جابجایی در خانه می‌توانید اعلان‌های مکالمه را دریافت کنید. اگر تماس تلفنی شما با همکاران، اعضای خانواده و دوستانتان بسیار زیاد است این یک امتیاز مهم است. بعلاوه، برخی از ردیاب‌ها دارای برنامه‌های تلفن هوشمند هستند بنابراین می‌توانید تمام داده‌های خود را در یک مکان مناسب ذخیره کنید. این ردیاب‌های تناسب اندام می‌توانند اطلاعات را به گوشی همراه شما فرستاده و توسط نرم افزار مخصوص خود (که بر روی گوشی اندروید یا iOS نصب است) اطلاعات شما را تحلیل کنند و آن را به صورت نمودارهایی ارائه دهند.

ردیاب تناسب اندام

برق

اکثر ردیاب‌های تناسب اندام با باتری کار می‌کنند یا باید مرتباً شارژ شوند. بررسی کنید که قبل از خرید ردیاب، ابتدا عمر برق آن را ببینید. عمر باتری در این ردیاب‌ها متفاوت است. برخی از آنها به صورت روزانه به شارژ احتیاج دارند و برخی تا ۱ هفته و برخی تا ۶ ماه ( Fitbit و Garmin fitness bands) یا بیشتر (Moov Misfit، Nokia) شارژ می‌مانند. اگر طول عمر باتری آن‌طولانی نباشد بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید و مدل دیگری را انتخاب کنید. مطمئناً شما نمی‌خواهید ردیابی داشته باشید که قادر به تأمین نیازهای فعالیت بدنی شما نباشد.

قیمت

این ردیاب‌ها در قیمت‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند. برخی از آنها از قابلیت‌های بسیار پیشرفته برخوردارند و قیمت آنها نیز بسیار بالا می‌باشد. شرکت‌های ارائه دهنده این ردیاب‌ها در صورت تولید نسل دوم و سوم محصولات خود، محصولات قبلی را با قیمت مناسب و پایین‌تری به بازار ارائه می‌دهند.

گارانتی

برخی از ردیاب‌های تناسب اندام ممکن است با ضمانت یا گارانتی ارائه شوند. ببینید سیاست‌های آنها در مورد نقض محصول یا طرز کار آن چیست. اگر هیچکدام از آنها را به همراه نداشتند با دقت بیشتری آن را انتخاب کنید.

منبع: best fitness trackers smart watch heart rate

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.